رفع مشکلات نیازمندان به برکت مجالس روضه خانگی شایسته تقدیر است

آیت الله معلمی گفت: برگزاری روضه های خانگی طرح خوبی است؛ اینکه خیلی از مشکلات خانواده های محروم در این روضه ها به واسطه آشنایی خادم و مخدوم مرتفع می شود. اقدامی شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله«علی معلمی» امروز(28اسفند) در آئین اختتامیه دومین جشنواره خدمت رضوی استان مازندران که در سالن همایش سازمان حج و زیارت مازندران برگزار شد، بیان کرد: حفظ شرایط خادمیاری و مراقبت از خویشتن یک وظیفه مهم است، اینکه عنایت اهل بیت (ع) شامل حال انسان شود خوب است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: عنوان این جشنواره باید تداوم خدمت رضوی باشد، بلکه این خدمت ادامه خواهد داشت، از برکت وجود اهل بیت (ع) که در این شرایط استثنایی کرونایی خوف مردم و آسیب به کسب و کار که در تاریخ همچون ماجرای عام الفیل منشا تاریخی خواهد بود، اینجا مواسات که همان اثرگذاری آموزه‌های دین است نمایان می‌شود ولی در اروپا و آمریکا چه افتضاحی که به بار نیاورده‌اند.

 

آیت الله معلمی یادآور شد: آیت الله رئیسی طرح خادمیاری به‌نام آستان قدس را در سراسر کشور با هدف انجام خیر خداپسندانه اجرایی کرد، انتصاب به اهل بیت(ع) مشوق بزرگی است. برگزاری روضه های خانگی طرح خوبی است؛ اینکه خیلی از مشکلات خانواده های محروم در این روضه ها به واسطه آشنایی خادم و مخدوم مرتفع می شود. اقدامی شایسته تقدیر است.

 

امام جمعه شهرستان قائمشهر، اذعان کرد: ما در طول این ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به تبیین اعتقادی آن طور که باید اهمیت ندادیم به‌خصوص در بین مدیران جامعه! این زیبنده جامعه اسلامی نیست.

 

آیت الله معلمی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، تاکید کرد: انسان باید طبق خواسته فرمانده عمل کند، سرخود نمی‌تواند واجبات دینی را به‌جا بیاورد، دین خدا تنها طهارت و عبادت نبوده بلکه مجموعه اعتقادات فردی و اجتماعی است که همه ابعاد زندگی انسان را مدیریت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبری ما به عنوان فقیه عادل مظلوم واقع شده است دلیلش را نشنیده گرفتن رهنمودهای این شخصیت توسط برخی مدیران بیان و عنوان کرد: امروز می‌بینیم که در مسائلی همچون برخورد با دشمن عهدشکن که دیگر قابل مذاکره نیست برخی ذهنیت خودشان را به آیات قرآن تحمیل کرده و برخلاف آن سخن می‌گویند.

 

آیت الله معلمی تصریح کرد: تبلیغات سوء عوامل استکبار در فضای مجازی و رسانه‌ها علیه اصل انقلاب اسلامی به‌دلیل این است که کم‌ترین آشنایی به قرآن را دارند، نشان از عجز و بی منطقی آنها در مقابل اسلام است و. حمایت از این استکبار خسران به‌دنبال دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دعوت به ظلم کردن خبر از ظلم‌پذیری می‌دهد که خلاف منطق همه انبیای خدا است، اظهار کرد: حالا کار به جایی رسیده است که بزرگترین رهبر مسیحیون فقط شعار صلح و آشتی می دهد که این به معنای انحراف و تحریف است، وارثان انبیا باید شیوه پیامبران را ادامه بدهند یعنی همین شیوه‌های که مقام معظم رهبری در پیش گرفته است‌.

کد خبر 1039080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha