آرامستان‌ها تعطیل هستند

ایزدی گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ورودی آرامستان های تحت نظارت شهرداری ها تعطیل هستند و از امروز (پنجشنبه ۲۸ اسفند) نیروهای انتظامی درب ورودی آرامستان ها مستقر شدند.

«محمدرضا ایزدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ورودی آرامستان های تحت نظارت شهرداری ها تعطیل است و از امروز (پنجشنبه 28 اسفند) نیروهای انتظامی در درب ورودی آرامستان ها مستقر شدند.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه شهروندان از حضور و تجمع در آرامستان ها خوداری کنند افزود: بنده در طی چهل 40 روز گذشته بارها به دلیل عدم اجازه ورود به درون بهشت آباد اهواز از پشت درب فاتحه ای را نثار درگذشتگان کردم؛ حتی مسئولان و مدیران نیز در این مصوبه مسثنی نیستند.

 

وی با بیان اینکه روزانه شاهد فوت چند شهروند هستیم اذعان کرد: تصمیم گیری ها و اعمال مقرارت منع تردد و ... تنها برای کاهش شیوع ویروس کرونا است که امیدواریم مردم نیز همکاری بهتر و بیشتری با مسئولان در این زمینه داشته باشند.

 

ایزدی بر لزوم تبعیت از دستورات ستاد ملی کرونا تاکید کرد و یاد آور شد: باید بدانیم که موضوع ویروس کرونا همیشگی نخواهد بود و این وضع را تا از بین رفتن کامل این ویروس تحمل کنیم، امیدوار هستیم که هرچه زدتر واکسن مورد نظر توزیع همگانی شود.

 

کد خبر 1039087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha