تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هدف و غایت فعالیت در مسجد است

سعادتی با اشاره به ضرورت توجه به نگاه راهبردی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هدف و غایت فعالیت در مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سعید سعادتی» طی آئین تقدیر و تجلیل از مدیران برتر طرح ملی ایران قوی که پنجشنبه ۲۸ اسفند در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد گفت: طرح ملی ایران قوی و بارگذاری فعالیت های صورت گرفته کانون های فرهنگی هنری در سامانه بچه های مسجد یکی از برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سال جاری بود. 

 

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هدف و غایت فعالیت در مسجد است.

 

وی با اشاره به اهمیت تفکر نسبت به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در قرن جدید اظهار کرد: یکی از ضرورت های نگاه راهبردی فعالان مسجدی، توجه به شکل گیری انقلاب، دوران دفاع مقدس و ارتباط نسل جدید با آرمان های انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

وی عنوان کرد: شاه بیت قرنی که ما از آن گذشتیم به « قرن امام خمینی(ره) » از نگاه اندیشمندان داخلی و خارجی تعریف می شود، عصری که در آن شاهد رهبری دینی و انقلاب مردمی در ایران بودیم.

 

توجه به رویش های انقلاب در ابعاد داخلی و بین المللی

 

سعادتی از رویش های انقلاب به عنوان یکی از مهمترین عناصر قابل توجه نام برد و گفت: امروز نیروهای فعال مسجدی با توجه به رویش های انقلاب در ابعاد داخلی و بین المللی شاهد تحولات متعدد با توجه به جریان انقلاب هستند. 

 

وی با اشاره به اینکه باید نگاه آینده پژوهی و روند پژوهی داشته باشیم بیان کرد: امروز هر یک از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به توصیه رهبرمعظم انقلاب مبنی بر « تواصوا بصبر و تواصوا بالحق» روشنگری و امیدآفرینی کنیم.

 

وی ادامه داد: دنیای امروز به خوبی می داند که بزرگترین بحران امروز، بحران معنویت است، در این شرایط فعالان مسجدی با آگاهی از این امر در عرصه مسجد فعالیت دارند و سهم ویژه ای در عصر کنونی دارند. 

 

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: طرح ملی ایران قوی در راستای فرمایش رهبرمعظم انقلاب طرح ریزی شد؛ در راستای اجرای این طرح استعدادیابی و ثبت آمار و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا شد.

 

 

کد خبر 1039091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha