انصراف عضو چهار دوره شورای شهر گرگان به نفع جوانان شهر/ رونق گردشگری گرگان با پروژه شهربازی و تله کابین

ربیعی گفت: اعتقاد دارم که در گام دوم انقلاب میدان را باید به جوانان بدهیم و لذا داوطلب کرسی شورای شهر گرگان در این دوره نشدم.

«حسین ربیعی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از همه مردم خوب گرگان که این افتخار را به بنده دادند که چهار دوره نماینده آنها در شورای اسلامی شهر گرگان باشم صمیمانه تشکر می کنم.
 
 
عضوشورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: در این چهار دوره تلاش شد که از حق و حقوق مردم دفاع کنم، هر فردی در حین کار ممکن است در محاسباتش اشتباهاتی داشته باشد و  برای آن از مردم عذرخواهی می کنم ، همیشه  سعی کردم در تصمیماتم  رضای خداوند و منافع شهروندان را  اعمال کنم.
 
 
ربیعی یادآور شد: امیدوارم نیروهای جدید به ویژه جوانان که وارد شورای اسلامی شهر گرگان می شوند در رابطه با توسعه شهر برنامه های بهتری را ارائه کنند و شاهد شکوفایی بیشتر شهر گرگان باشیم.
 
 
وی ابراز داشت: در شورای اسلامی شهر گرگان چند طرح مهم را مطرح کردیم که یکی از آنها شهر بازی بود که سالها بحث آن مطرح می شد و در این دوره موفق شدیم که کلنگ آن را به زمین بزنیم و امیدواریم در سال آینده شاهد بهره برداری فاز نخست آن باشیم .
 
 
 
عضوشورای اسلامی شهر گرگان بابیان اینکه چنین پروژه هایی گرگان را به مقصد گردشگری تبدیل می کند، افزود:  بحث ایجاد تله کابین گرگان در چند دوره شورای اسلامی شهر گرگان مطرح بود ولی در این دوره با پیگیری شورای شهر توانستیم مجوز آن را با موافقت سازمان جنگل ها و منابع طبیعی  از شورایعالی معماری و شهر سازی کشور  بگیریم و امید است  سرمایه گذار توانمند و با تجربه ای برای اجرای این پروژه جذب کنیم .
 
 
 
ربیعی بابیان اینکه جوانان انرژی بیشتر برای حضور در کرسی شورای اسلامی شهر گرگان دارند، ابراز داشت: اعتقاد دارم که باید جوانان با افراد با سابقه در کنار هم قرار بگیرند و بتوانند طرح ها را از هر نظر کارشناسی کنند و از تجربیات افرادی که سالها در این مسند بودند استفاده کنند و قطعا این اتفاق دستاوردهای خوبی برای توسعه شهر به همراه خواهد داشت.
 
 
 
گفتی است «حسین ربیعی» پیش از این طی بیانیه ای از انصراف خود در انتخاباب شورای اسلامی شهر گرگان خبر داده بود .
کد خبر 1039094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha