سومین دوره طرح مرزبان یار در خوزستان اجرا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای سومین دوره طرح مرزبان یار در پاسگاه های مرزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز در حاشیه دیدار با مرزبانان پاسگاه های مرزی استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش های شبانه روزی و توأم با ایثارگری مرزبانان غیور در برقراری امنیت در مرزهای جنوب غرب کشور و با تحمل شرایط بسیار سخت آب و هوایی، بسیار با ارزش و ستودنی است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: این طرح با دو هدف تجلیل از تلاش شبانه روزی مرزبانان عزیز و همچنین ترویج فرهنگ خدمات داوطلبانه برای سومین سال به همت داوطلبین بشر دوست جمعیت هلال احمر به اجرا در آمده است.

 

وی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی خیرین و مدیریت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در اجرای این طرح بشردوستانه، از مرزبانان مرزهای جنوب غرب کشور که با تلاش و جانفشانی های شبانه روزی بهترین لحظات زندگی خویش در راه آسایش و آرامش مردم کشورمان صرف کرده و امنیت را به هم میهنان هدیه می کنند تجلیل کرد.

 

خدادادی در ادامه با تشریح این طرح عنوان کرد: در این طرح جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضور در پاسگاه های مرزی، مراتب قدرشناسی خود را با اهدای شاخه های گل و بسته های هدیه نوروزی به مرزبانان ابراز می کنند.

 

وی تصریح کرد: در این طرح 150بسته هدیه به ارزش ریالی حدود 450 میلیون ریال که حاوی آجیل، شکلات و ست بهداشتی(جوراب، مسواک، خمیردندان، حوله، شامپو، ماسک و محل ضدعفونی دست) است به مرزبانان تقدیم شد.

 

کد خبر 1039118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha