سخنرانی مجازی فعالان میان ادیانی در مورد ایجاد صلح میان مسلمانان و یهودیان

فعالان میان ادیانی یک سخنرانی مجازی در مورد ایجاد صلح میان مسلمانان و یهودیان ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « qgazette»، فعالان میان ادیانی یک سخنرانی  مجازی در مورد ایجاد صلح میان مسلمانان و یهودیان ارائه خواهند کرد.

 

«صبیحه رحمان» و «والتر رابی» در مورد کتاب جدید خود به نام « ما از دشمن بودن خودداری می کنیم: چگونه مسلمانان و یهودیان می توانند صلح کنند » در روز دوشنبه ، 22 مارس ساعت 12:00 به عنوان بخشی از سری سخنرانی های مجازی بهار 2021 ، صحبت می کنند.

 

با توجه به افزایش عدم تحمل و تعصب در جهان، صبیحه رحمان و والتر رابی دهه ها را صرف کارهای بین ادیانی و پرورش همکاری بین جوامع مسلمان و یهودی کرده اند.

 

آنها آموخته اند که از طریق برخوردهای رو در رو ، افراد با هر پیشینه می توانند دیگری را به عنوان یک انسان دیگر بشناسند و او را به یک دوست مورد اعتماد تبدیل کنند.

 

در کتاب «ما از دشمن بودن خودداری می کنیم» ، نویسندگان دیدگاه خود را برای آشتی مشترک ارائه می دهند و اصول مشخصی برای ایجاد اتحاد در حمایت از آزادی مذهب و حقوق عنوان می کنند.

 

صبیحه رحمان ،سخنران ، وبلاگ نویس و نویسنده ای بین ادیانی است که همچنین مولف خاطرات خود با عنوان سفر یک زن از مسلمان پاکستانی به مسلمان آمریکایی است.

 

والتر رابی نیز یک روزنامه نگار و مدیر سابق بنیاد درک قومی روابط مسلمانان و یهودیان است.

این رویداد یا سخنرانی که به صورت مجازی برگزار می شود بخشی از مجموعه سخنرانی های هنرهای فرهنگی مشترک در بهار 2012 است که از طریق اپلیکیشن زوم پخش می شود.

کد خبر 1039149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha