زندگی جانبازان مردانگی و ایثارآنها را به تصویر می‌کشد

حجت الاسلام عسگری ، گفت: جانبازان شهدای زنده ای هستند که لحظه به لحظه ی زندگی آنها مردانگی و ایثار را به تصویر می‌کشد .

حجت الاسلام هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: به مناسبت روز جانباز به نمایندگی از مقام معظم رهبری ، با  حضور آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه ،فرماندهان و مسئولان استان از خانواده جانبازان کرمانشاهی، تقدیر  شد.

 

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه بالغ بر ۲۱۶۰۰ جانباز سرافراز وجود دارد ، افزود : جانبازان ما  با تأسی از حضرت عباس(ع) ، در دفاع از دین و حریم ولایت ، جسم و جان خود را  تقدیم و برای پاسداری از ولایت ، غیرت و عزت مملکت اسلامی ، سلامتی خود را فدا کردند. 


 

حجت الاسلام  عسگری، جانبازی را  نشان شهادت و بهشت دانست و اظهار  کرد:جانبازان شهدای زنده ای هستند که لحظه به لحظه ی زندگی آنها مردانگی و ایثار را به تصویر می‌کشد. 


 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه  تصریح کرد: خانواده های بزرگ جانبازان با ایمان ، وفاداری و روحیه بالا ، شرایط را تحمل می کنند و آنها الگوهایی کم نظیر و بی بدیل برای نسل امروز و آینده هستند.  زیرا علارغم همه مشکلات و سختی ها با ایمان و تقوایشان ، حامل پرچم غیرت و عزت اسلام  بوده و خواهند بود.

 

وی در پایان با  اشاره به اینکه هرچه معرفت ما نسبت به اهل بیت بیشتر باشد ، به همان میزان مطیع راه آنها خواهیم بود،  گفت: معرفت اهل بیت ، محبت نسبت به آنها را در دل مومن افزایش می دهد، از طرفی اگر محبت نسبت به کسی در دل انسان باشد ، اقتدا و پیروی از آن شخص هم در فرد ایجاد می شود . حضرت عباس (ع) مانند همه اهل بیت ، حامل رفتار ، گفتار و رشادت های بی بدیلی که او را تبدیل به الگویی کامل برای جوان مسلمان کرده است.

کد خبر 1039208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha