مشارکت حداقلی مردم و شکست جریان انقلاب راهبرد اصلی دشمن در انتخابات است

حجت الاسلام میهن پرست گفت: دشمن ۲ راهبرد کلان شامل مشارکت حداقلی مردم، شکست جریان انقلاب و عدم تحقق دولت جوان حزب‌اللهی برای اثرگذاری بر انتخابات را در دستور کار دارد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه شهر چوار، ظهر امروز (۲۹ اسفند) در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) با اشاره به خطبه شماره پنجاه و چهارم کتاب شریف نهج البلاغه اظهار کرد: حضرت امام علی(ع) در این خطبه می فرماید که ما این که می گویید: «تأخیر در جنگ به خاطر ناخشنودی از مرگ است» به خدا سوگند باک ندارم از این که من به سوی مرگ بروم یا مرگ به سوی من آید.

 

حجت الاسلام « شهاب الدین میهن پرست» ابراز کرد: و اما این که می گویید: «تأخیر در جنگ به سبب این است که من در مبارزه با شامیان تردید دارم» به خدا سوگند (این تصور باطل و خیال خامی است) من اگر هر روز جنگ را به تأخیر می اندازم به خاطر آن است که امیدوارم گروهی از آنان به ما بپیوندند و هدایت شوند و در لابه لای تاریکی ها پرتوی از نور مرا ببینند و به سوی من آیند و این برای من بهتر است از کشتن آن ها در حالی که گمراهند، هر چند در این صورت نیز گرفتار گناهان خویشتن می شوند (و من مسؤول بدبختی آن ها نیستم)...

 

وی با بیان اینکه سند امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه گذشته منتشر شده است که در این سند که «راهنمای موقت راهبرد امنیت ملی» نام دارد، چشم انداز آینده سیاست خارجی آمریکا ترسیم شده است، ابراز کرد: در این سند ۳۳ صفحه ای. نام ایران چهار بار تکرار شده و بایدن نیز مانند دولت های قبلی این کشور، اتهامات بی اساس و نخ نما شده ای عليه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

 

امام جمعه شهر چوار یادآور شد: در این سند با تاکید بر تعهد آمریکا برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی آمده‌است که ما با شرکای منطقه‌ای خود تلاش می‌کنیم تا با ستیزه‌جویی ایران و تهدیدهای آن برای تمامیت ارضی و حاکمیت مقابله کنیم، یکی از اهداف پنهان سندنویسی هایی از این‌دست، ایجاد جنگ روانی و تشدید ابهام برای رقبا،تقویت ترس و واهمه در بین کشورهای کوچک‌تر برای تثبیت جایگاه ابرقدرتی آمریکاست.

 

حجت الاسلام میهن پرست با اشاره به حلول ماه شعبان‌المعظم به‌عنوان ماه رحمت خاص، اظهار کرد: در ابتدای خطبه معروف شعبانیه می‌خوانیم که حضرت ختمی مرتبت، حضرت محمد(ص) ماه مبارک رمضان را به ۳ وصف برکت، رحمت و مغفرت توصیف می‌فرماید و عالمان بزرگواری مثل مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی استاد عرفان امام راحل تاکید داشتند که این ۳ وصف ناظر به ۳ دهه ماه مبارک رمضان است، به‌این‌ترتیب که دهه اول، دهه برکت، دهه دوم دهه رحمت و دهه سوم دهه مغفرت است.

 

وی بیان کرد: همچنین برخی دیگر از اهل معرفت معتقدند اساساً این ۳ وصف برکت، رحمت و مغفرت ترجمان و تفصیل ربوبیت حضرت باری‌تعالی است که در تمام آیات و اجزای سایر زمان‌ها نیز جاری و ساری است، هرچند در ماه مبارک رمضان جلوه‌های بیشتر و به‌مراتب مشدد پیدا می‌کند، لذا به‌همین نسبت علاوه‌بر ۳ دهه ماه مبارک ۳ ماه نورانی رجب، شعبان و رمضان نیز جلوه‌ای از این ۳ وصف ربوبی دارند به این معنا که ماه رجب الاصب صبغه اش برکتی است، ماه شعبان‌المعظم صبغه‌ای رحمتی دارد و ماه رمضان المبارک شهرالمغفره است.

 

امام جمعه چوار یادآور شد: دشمن ۲ راهبرد کلان شامل مشارکت حداقلی مردم و شکست جریان انقلاب و عدم تحقق دولت جوان حزب‌اللهی برای اثرگذاری بر انتخابات را در دستور کار دارد، راهبرد کلان اول دشمن این است که با ناامیدسازی، توده مستضعف جامعه را برای عدم حضور در انتخابات با سوءاستفاده از اوضاع و بعضاً ضعف حافظه تاریخی، اوضاع  آشفته معیشتی و اقتصادی کشور و ضعف سواد رسانه‌ای تشویق کند و  نقشه اصلی دشمن در این راهبرد است.

 

حجت الاسلام میهن پرست بیان کرد: اما راهبرد دوم دشمن نیز شکست جریان حزب‌اللهی است برای دشمن خیلی مهم است، عدم موفقیت جریان انقلابی و تحقق نیافتن دولت جوان انقلابی برای دشمن  حیاتی است  و عمده نقشه دشمن در این راهبرد  ایجاد تشتت در جبهه انقلاب و شکست راهبرد وحدت انقلابی در این جبهه است.

 

وی در پایان با تاکید بر حضور اقشار مختلف در انتخابات آینده، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی لازم همواره ثابت کرده اند که پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و  با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی با مشارکت گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان  نظام استکباری خواهند زد.

کد خبر 1039214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha