توزیع چهارمین مرحله نذر قربانی ویژه ماه شعبان المعظم در کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور،گفت: چهارمین مرحله نذر قربانی ویژه ماه شعبان المعظم با ارسال ۱۲۰۰ بسته (هربسته با وزن یک و نیم کیلو) ارسال شد.

حجت الاسلام افشین کلات پورمدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: باعنایت به اینکه در این مرحله هدف موسسه حضرت خدیجه(س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا این است که انشاالله بسته های گوشت بین نیازمندان برای شب عید باشد بسته های نذورات قربانی روز پنج شنبه  ۲۸ اسفند به استان ارسال شد.

 

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به امتیازات کسب شده توسط استان ها ؛ ضمن ارسال جدول توزیع گوشت قربانی در ماه مبارک شعبان  توسط موسسه حضرت خدیجه(س) وبرنامه وزین سمت خدا، این نکته را باید متذکر شد که  سهمیه استان های: کرمانشاه، کردستان و کرمان به دلیل امتیاز بالا در دوره قبل از لیست ارسال در ماه  مبارک رمضان به ماه شعبان در نظر گرفته شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به نحوه توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان تصریح کرد: خانواه های عزتمند در سه بخش ایتام، زنان پرست خانوار و  آسیب دیدگان از کرونا، در سامانه ثبت و این بسته ها از ساعات اولیه صبح امروز(جمعه۲۹ اسفند)  با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع شد.  

 

حجت الاسلام کلات پور گفت: توزیع گوشت های قربانی در این طرح خیرخواهانه با همت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) طی ماه های مبارک رمضان، ربیع الاول، جمادی الثانی و ماه شعبان انجام و یک مرحله نیز با مشارکت خیرین استان کرمانشاه در ماه ذالحجه همزمان با عید سعید غدیر خم با ذبح۲۲ راس گوسفند انجام وتوزیع شده است.

 

وی در پایان گفت: استان کرمانشاه طی ماه های ربیع الاول و ربیع الثانی با کسب بالاترین امتیاز در میان استان ها حائز رتبه اول و در ماه جمادی الثانی نیز جزو سه استان برتر در اجرای این طرح شناخته شده است.

کد خبر 1039253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha