بی تدبیری های مسئولان  مردم را دچار مشکلات معیشتی کرده است

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: بی تدبیری و کم تدبیری هیئت دولت در مسائل مدیریتی کشور مردم را دچار مشکلات معیشتی، رفاهی و اقتصادی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان که در مصلی نماز جمعه برگزار شد به انتخابات خرداد ماه سال آینده اشاره کرد و افزود: دشمنان سعی دارند تا انتخابات ۱۴۰۰ در موعد مقرر برگزار نشود.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه برخی از داخل نشین های غرب زده از هم اکنون بر طبل عدم حضور مردم در انتخابات می کوبند، افزود: انتظار، حضور حداکثری مردم در انتخابات است و ان شاء الله ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات جواب دندان شکن به دشمنان داده و نقشه های آنان را نقش بر آب می کنند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما سالم ترین انتخابات در دنیا است، تصریح کرد: در انتخابات سال ۸۸ نیز با وجود ادعای برخی از داخل ‌نشین‌های غرب ‌زده تقلبی در انتخابات صورت نگرفته بود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: بسیاری از از تحریم‌ ها و قطع ارتباط برخی از کشوها با ایران پس از فتنه سال ۸۸ رخ داد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا اضافه کرد: بی تدبیری و کم تدبیری هیئت دولت در مسائل مدیریتی کشور مردم را دچار مشکلات معیشتی، رفاهی و اقتصادی کرده است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا  با بیان اینکه به دلیل نابسامانی در تنظیم بازار مردم در خرید شب عیدشان مانده اند، گفت: در باب مشکلات اقتصادی، رفاهی و معیشتی مردم بیشترازآنکه تحریم ‌های ظالمانه آمریکا اثرگذار باشد بی ‌تدبیری و کم ‌تدبیری دولت تدبیر و امید تاثیرگذار بود.

کد خبر 1039268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha