تبلیغات اسلامی نکا در اعیاد شعبانیه ۱۰ برنامه محوری اجرا می کند

حجت الاسلام فعالی گفت: تبلیغات اسلامی نکا در اعیاد شعبانیه ۱۰ برنامه محوری اجرا می کند تا در راستای ترویج و توسعه شعائر دینی در جامعه تلاش شود.

حجت الاسلام « حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: برگزاری جشن‌های میلاد ائمه اطهار(ع) دارای ارزش بالای است و در اعیاد شعبانیه با برنامه ریزی انجام شده برنامه های مختلف مولودی خوانی و جشن ها با رعایت پروتکل بهداشتی در دستور کار است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: تقویت روحیه نشاط عامل ارتقا روحیه دینی و همبستگی در بین افراد است و در دین اسلام سفارش های فراوانی به این امر مهم شده است و همچنان که عزاداری ها در اسلام با برنامه ریزی انجام می شود در اعیاد هم برنامه های شاد و متنوع در دستور کار است.

 

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن اعیاد و ماه‌ شعبان تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی برای شادی عمومی مردم اجرایی کرده است و در دستور کار است؛ خاطر نشان کرد: 10 برنامه محوری و مهم با محوریت مردم و هیئت ها  در اعیاد شعبانیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فعالی گفت: برگزاری جشن‌های خیابانی، مولودی‌خوانی خودرویی و برگزاری جشن در حسینیه‌ها و مساجد با رعایت دستور العمل های بهداشتی، اجرای برنامه های فرهنگی و دینی، تجلیل از برترین های مداحان و قاریان و هیات مذهبی و... از جمله این برنامه هاست.

 

وی همچنین تجلیل از حافظ قرآن کریم در سی و هفتمین  دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را از جمله برنامه های مهم اعیاد شعبانیه دانست و گفت: «محمد لایینی» در بخش حفظ قرآن طلاب علوم دینی در سی و هفتمین  دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم حائز رتبه دوم شد که با حضور در منزل این قاری ارزشمند از ایشان تجلیل شد.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا تصریح کرد: تبلیغات اسلامی نکا در اعیاد شعبانیه ۱۰ برنامه محوری اجرا می کند تا در راستای ترویج و توسعه شعائر دینی در جامعه تلاش شود.

 

حجت الاسلام فعالی تقدیر و تجلیل از مبلغان، قاریان، مجریان و مداحان فعال شهرستان را از برنامه های اعیاد شعبانیه اعلام کرد و یادآور شد: این مراسم معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در بوستان شهدای گمنام نکا برگزارشد و با لوح تقدیر و تندیس از این بزرگواران تجلیل شد.

کد خبر 1039271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha