تعالی اصحاب رسانه در عرصه فرهنگ اسلامی راهبرد سازمان بسیج رسانه است

موسوی زاده با اشاره به اهمیت نقش اصحاب رسانه در پیشبرد و ارتقاء اهداف انقلاب اسلامی گفت: تعالی اصحاب رسانه در عرصه فرهنگ اسلامی راهبرد سازمان بسیج رسانه است.

« سید محمدرضا موسوی زاده» در خصوص اقدامات صورت گرفته سازمان بسیج رسانه البرز در طول یک ماه گذشته به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: تعالی اصحاب رسانه در عرصه فرهنگ اسلامی راهبرد سازمان بسیج رسانه است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: مبتنی بر فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر جایگاه خبرنگاران به عنوان پیش قراولان عرصه حفظ نظام و مرزهای فرهنگی راهبردهای سازمان بسیح رسانه برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی این چند هفته اخیر از پایان سال جاری بیان کرد: دیدار با ارکان مختلف سازمان بسیج رسانه و هم اندیشی با آنان به منظور تحقق برنامه های سازمان از جمله برنامه های صورت گرفته است.

 

وی اظهار کرد: همچنین دیدار با مدیر مسئول خبرگزاری فارس در البرز به عنوان یکی از خبرگزاری های مطرح در استان، دیدار با حجت الاسلام ولایی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با هدف تبادل نظر در عرصه رسانه از دیگر اقدامات انجام شده است. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز عنوان کرد: آسیب شناسی در خصوص جشنواره ابوذر، برنامه ریزی به منظور آموزش خبرنگارها توسط دانشکده خبر نیز بخشی از برنامه های صورت گرفته در این مدت زمان است.

 

موسوی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نقش بسیج رسانه در تنویر افکار عمومی و بصیرت افزایی بررسی ظرفیت کانون ها، توانمندی های آنها و آخرین وضعیت نیروی انسانی مورد بررسی قرار گرفت. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: دیدار با خبرنگاران پیشکسوت استان البرز، برگزاری مسابقه پیامکی سواد رسانه ای، تولید محتوا در خصوص پیرامون کرونا و آسیب های ناشی از این بیماری، مطالبه از مسئولان با هدف کاهش مشکلات و دغدغه های مردم خواستار نظارت بیشتر در بازار انجام شد.

 

گفتنی است، فعال بودن بخش خبری کانون های بسیج رسانه در مناسبت ها و دیدار صمیمانه با مسئولان ارشد استان، بکارگیری جوانان نخبه ی توانمند در انتخابات شورای شهر و انتخاب فرد اصلح و حضور پرشور مردم در انتخابات از دیگر برنامه های سازمان بسیج رسانه استان البرز در این مدت است. 

 

 

کد خبر 1039285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha