صف ها در نتیجه نگاه به غرب شکل گرفته است

امام جمعه موقت زاهدان تشکیل صف ها نتیجه عملکرد نگاه به غرب است کسانی است که نگاه شان به جای ظرفیت های داخل، فقط به غرب است، گفت: مردم سیستان به انتخابات شورای شهر و روستاها نگاه طایفه ای نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین راشکی» در خطبه های نماز جمعه زابل بیان داشت: همانطور که رهبری فرمودند مشکلات معیشتی راهکار دارد که مهمترین راهکار آن  این است که راه حل مشکلات را از داخل بدانیم و نه بیرون و از ظرفیت های داخلی به ویژه جوانان به نحو احسن استفاده کنیم.

 

امام جمعه موقت زابل نسبت به کمبود اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز ابراز نارضایتی کرد و یادآور شد: مردم سیستان بیشترین وقت خودشان را صرف صف های روغن و مرغ می کنند؛ تشکیل صف ها عملکرد کسانی است که نگاه شان به جای ظرفیت های داخل، فقط به غرب است.

 

راشکی به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها اشاره کرد و گفت:  مردم سیستان آیا وقت آن نشده است که از انتخابات طایفه ای دست برداریم و در انتخابات شورای اسلامی شهر به افرادی اصلح رای دهیم تا شهری زیبا و آباد داشته باشیم. تا خود مردم برای تغییر سرنوشت خودشان اراده نکنند ، سرنوشت شان تغییر نخواهد کرد.

 

وی افزود: اگر شورای شهری قوی، متخصص ، متعهد، دغدغه مند و دارای روحیه جهادی انتخاب نکنیم اوضاع شهر مان همین خواهد بود بلکه به مراتب بدتر خواهد شد لذا باید به این موارد دقت داشته باشیم و تغییر را از خودمان شروع کنیم، تغییر اراده های خودمان، تغییر انتخاب هایمان، انتخابات طایفه ای باید دست برداریم، باید به سمت این برویم که افرادی که اصلح هستند و واقعا صلاحیت اداره شهر را دارند انتخاب کنیم تا ان شاءالله شهری آباد و زیبا داشته باشیم.

 

امام جمعه موقت زابل خاطرنشان نمود: یکی از نکاتی که در مورد انتخابات شوراهای اسلامی روستاها است که متاسفانه آن چیزی که ما شاهد آن هستیم در غالب روستاها انتخابات شوراها به حالت موروثی شده است یعنی یه فامیل چون توانسته اند شورا را تصاحب کنند تا انتها باید افراد شورا از همین فامیل باشد. لذا بایستی دقت داشته باشیم و از این انتخاب های ناصحیح دست برداریم و افرادی که واقعا صلاحیت این کار را دارند انتخاب کنیم تا روستاهای ما آباد شود.

کد خبر 1039329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha