۷۳ واحد صنفی در آستارا پلمپ شدند

بصیری مقدم با بیان اینکه در ۶ ماه دوم امسال از چهار هزار و ۹۸۵ واحد صنفی بازرسی شد، گفت: در این مدت ۷۳ واحد صنفی در آستارا پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«فرید بصیری مقدم» جمعه( ۲۹ اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که در محل شبکه بهداشت و درمان برگزار شد،اظهارکرد: از اسفند سال ۹۸ تا یکم اسفند ماه سال جاری هزار و ۵۶۷ فرد مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان آستارا بستری شدند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه در این مدت از هزار و ۷۴۸ فرد مشکوک به کرونا نمونه بیمارستانی گرفته شد، افزود: از این تعداد نمونه گرفته شده، تست ۷۴۲ نفر مثبت شد.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین در این مدت از ۲ هزار و ۸۷۳ نفر به صورت سرپایی نمونه گرفته شد، تصریح کرد: از این تعداد نمونه گرفته شده، تست ۷۹۶ نفر مثبت اعلام شد.

 

بصیری مقدم به رهگیری بیماران در قالب طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در رهگیری بیماران آستارا رتبه سوم استان را دارد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در این شهرستان آغاز شده است، افزود: ۹۵ نفر از کادر بهداشت و درمان، جانبازان، سالمندان تحتب پوشش بهزیستی و کارکنان مرکز فوریت های پزشکی آستارا واکسینه شده اند و واکسیناسیون ۱۷ نفر از بیماران ام اس هم در مرحله بعد قرار دارد.

 

وی آب و فاضلاب آستارا از نظر بهداشتی با مشکلاتی مواجه است،تصریح کرد: برای رفع آن، سند راهبردی ایمنی آب در کارگروهی تدوین شده و نظیر این سند برای فاضلاب هم تدوین خواهد شد تا در اجرای طرح های آب و فاضلاب، اعتبارات لازم مطابق سند اختصاص یابد.

 

بصیری مقدم به بازرسی از چهار هزار و ۹۸۵ واحد صنفی در شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: در طول ۶ ماه دوم امسال پرسنل واحد بهداشت محیط ۴۶ نفر را تدفین بهداشتی کردند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار و ۱۴۹ کیلوگرم مواد غذایی معدوم و هشت هزار و ۴۱۶ مورد کلرسنجی از شبکه توزیع آب آستارا انجام شد.

 

وی با بیان اینکه در این مدت به ۹۰ مورد گزارش و شکایت مردمی رسیدگی شد، افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی پنج هزار و ۸۵۲ بازدید مشترک با جمعیت هلال احمر آستارا از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفت.

 

بصیری مقدم خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۳ واحد صنفی پلمپ شد.

 

کد خبر 1039335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha