انتخابات ۱۴۰۰ سرنوشت ساز است/ جلوه همدلی و اتحاد در سال ۹۹

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: انتخابات سال ۱۴۰۰ برای آینده کشور و رفع بسیاری از چالش ها و روند روبه توسعه سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه های روز جمعه اصفهان با اشاره به انتخابات سال آِینده کشورمان اظهارداشت: انتخابات سال 1400 برای آینده کشور و رفع بسیاری از چالش ها و روند روبه توسعه سرنوشت ساز است که مردم علاوه بر حضور و مشارکت در انتخاب اصلح نیز توجه داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: مردم با انتخاب فرد اصلح برای مدیریت کشور، زمینه های پیشرفت و توسعه را فراهم می کنند و با ایستادگی و مقاومت در برابر سختی ها، مسیر تحقق اهداف به  نتیجه خواهدرسید.

 

وی بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا هر شخصی از و هر گروه حزبی باشد برای کشور ما فرقی ندارد، تصریح کرد: آن ها مجری سیاست های اسرائیل هستند و همواره اهداف استعماری خود را دنبال می کنند و ما باید اهداف خودمان را پیگیری و بررسی کنیم.

 

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه تلاش های ملت ایران در برابر دشمنان نقش آفرین بود، تصریح کرد: دشمن با تحریم و ایجاد شرایط سخت در حوزه مدیریتی کشور فرصت هایی را برای پیشرفت فراهم ساخته و خودشان اذعان کرده اند که نتوانستیم کشور ایران را از پای در آوریم.

 

وی ادامه داد: مسئولان آمریکا با تمام ادعاهایش نتوانست کرونا را در کشورشان مدیریت کنند اما ما با وجود محدودیت ها و بر اساس اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان توانستیم به دستاوردهای خوبی برسیم و این ویروس را کنترل و کمترین خسارت ها را داشته باشیم.

 

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نقش خود را در حوزه مدیریت ویروس کرونا ایفا کردند و مردم در این حوزه همکاری و مشارکت کرده اند.

 

وی با بررسی رویدادها و اتفاقات امسال تصریح کرد: کرونا، سیل و زلزله سه حادثه سخت در کشورمان بود اما همدلی و اتحاد مردم برای خروج از این مشکلات مورد توحه بود که جلوه های آن را دیدیم و نتایج آن موجب برون رفت از مشکلات شده است.

 

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: ناکارآمدی برخی از مسئولان نیز در مدیریت حوادث دیده می شد اما نباید در ارزیابی عملکرد دولت و مسئولان بی انصافی کرد و خارج از مجموعه مدیریتی بخواهیم اظهارنظر کنیم که همین افراد منتقد اگر جای مسئولان مدیریتی بودند مطمنا دچار مشکل می شدند.

 

وی اضافه کرد: شرایط کشور بسیاری سخت بود که با مشکلات اقتصادی و نابسمانی ها بتوان بر کرونا غلبه کرد و پروژه و طرح های عمرانی نیز اجرا شود.

کد خبر 1039349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha