اجابت امر ولی خدا در قیام به حق؛ راه رسیدن به حیات طیبه

یک استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه حیات طیبه با اجابت امر ولی خدا در قیام به حق به دست می آید، اظهار کرد: مثل شهدایی که در همین ایام نوروز عملیات بیت المقدس و فتح المبین را رقم زدند؛ دعوت ولی حق را اجابت کردند و به حیات طیبه رسیدند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام احمد پناهیان در مراسم جشن اعیاد شعبانیه هیئت محبین اهل بیت(علیهم السلام) در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اینکه ما باید از نوروز به حیات حقیقی بشر منتقل شویم اظهار کرد: مرگ بشر وقتی است که تحت حاکمیت کفر است. آنها که میخواهند جامعه را از شعارهای انقلابی خالی کنند، جامعه را به سمت مرگ سوق می دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه حیات طیبه با اجابت امر ولی خدا در قیام به حق به دست می آید، اظهار کرد: مثل شهدایی که در همین ایام نوروز عملیات بیت المقدس و فتح المبین را رقم زدند؛ دعوت ولی حق را اجابت کردند و به حیات طیبه رسیدند.

 

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: وقتی از دل جامعه قیام و حرکت برای حاکمیت حق و نفی استکبار بیرون آمد، این جامعه زنده می شود؛ بالعکس هم اتفاق می افتد. وقتی مردم نسبت به حق اکراه پیدا کردند، جامعه تبدیل به جامعه مرده میشود. مثل جامعه صدر اسلام.

 

پناهیان افزود: امام سجاد علیه السلام قصد داشت دلهای مردم را بیدار و چشمها را باز کند؛ دعای افتتاح را ببینید؛ دولت کریمه باید تشکیل شود تا اسلام و مسلمین عزت بیابند.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه برای زمینه سازی ظهور  قلبها باید به خدا نزدیک شود، خاطرنشان کرد: چون اگر این اتفاق نیفتد، مردم حاضر نیستند برای خدا جان بدهند؛ برای خدا جهاد و مبارزه کنند. تا به خدا نزدیک نشویم، اهل جبهه و جنگ و مبارزه نمیشویم.

کد خبر 1039400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha