۱۲۲ بسته گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

مهدوی گفت: در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه و در آستانه عید نوروز ۱۲۲ بسته گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان آستارا توزیع شد.

«جمشید مهدوی» امروز(شنبه، ۳۰ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه، سه راس گوسفند قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه با ذبح کردن گوسفندان ۱۲۲ بسته گوشت گرم آماده و بین نیازمندان توزیع شد، افزود: ارزش ریالی گوشت گرم گوسفندی در بین نیازمندان هفت میلیون تومان است.

 

وی با بیان اینکه هزینه خرید گوسفند برای قربانی کردن توسط خیرین و مرکز افق امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) تهیه شد، تصریح کرد: امروز خادمین امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و جوانان با محوریت مرکز افق، یاری گر مردم در روزهای سخت ناشی از بحران کرونا هستند و همواره نقش خود را در عرصه های مختلف ایفا کرده اند.

 

مهدوی در ادامه از عموم مردم و خیرین خواست با توجه به شیوع کرونا ویروس و آسیب دیدن بیشتر تعدادی از هموطنان از این مسئله، در سال جدید نیز نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه را از یاد نبرده و به یاری آنها بشتابند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا بیان اینکه مرکز افق ۱۷۰ نفر مشترک دارد که به این مرکز اعتماد کرده و ماهیانه مبلیغی بین ۲۰ تا ۲۰۰ هزرا تومان در راستای کمک به نیازمندان واریز می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان و خیران برای سهیم شدن در کارهای خداپسندانه و ارزشمند مرکز افق می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۴۲۲ نزد بانک ملی واریز کنند.

کد خبر 1039418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha