خیرین آستارایی ۴ هزار متر زمین برای کمک به ایتام اهدا کردند

اهرابی از اهدای چهار هزار متر زمین توسط دو خیر استارایی برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین گیلان خبر داد.

«عباس اهرابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک سال جدید اظهار داشت: در آستانه سال جدید دو خیر آستارایی به منظور کمک به احداث مسکن برای استان و فرزندان محسنین فاقد مسکن دو قطعه زمین را به کمیته امداد استان اهدا کردند.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان مجموع مساحت دو قطعه زمین را چهار هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: قریب 10هزار فرزند یتیم و محسنین گیلانی تحت حمایت طرح اکرام و حامیان گیلانی و خارج از استان و حتی ایرانی های نوعدوست خارج از کشور هستند.

 

وی با اشاره به اجرای پویش «ایران مهربان» که تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی بدون حامی نباشد تصریح کرد: مساعدت های حامیان در قالب واریز مستقیم به حساب فرزندان و یا اهداء کالا بوده که با توجه به وجوهات واریزی، به طور میانگین دریافتی هر فرزند حدود 300 هزار تومان می باشد.

 

به گفته اهرابی بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع کردن نیازمندی ها و مشکلات خانواده های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید از دیگر اهداف این طرح است.

 

وی اعلام کرد: مردم نوعدوست و خیّر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام کنند و یا با مراجعه حضوری به واحدهای اکرام ادارات امداد استان یا تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ (سامانه ارتباط مردمی) نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب کنند.

 

 

کد خبر 1039455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha