رونق تولیدات داخلی  فشارها در زمینه تحریم را  کاهش می دهد

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه اگر تولیدات داخلی رونق بگیرد فشارها در زمینه تحریم کاهش پیدا می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های بسیار زیادی دارد که اگر این ظرفیت ها فعال شوند، قطعا نیازی به خارج و حتی به برجام هم نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۳۰ اسفند ماه) با تبریک سال ۱۴۰۰، گفت: با توجه به شعاری که مقام معظم رهبری فرمودند «تولید و پشتیبانی، رفع موانع تولید» از اهیت و ضرورت خاصی برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تحقق شعار سال در مرحله ابتدایی رونق اشتغال ایجاد و باعث بی نیازی از بیگانگان و جلوگیری از فشار بیگانه و تحریم می شود.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه اگر تولیدات داخلی رونق بگیرد فشارها در بحث تحریم کاهش پیدا می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های بسیار زیادی دارد که اگر این ظرفیت ها فعال شوند، قطعا نیازی به خارج و حتی به برجام هم نداریم.


وی اذعان داشت: ایران از منابع خدادای زیادی برخوردار بوده که با ترکیب دانشمندان برجسته بیشمار ظرفیتی بزرگ است و با استفاده از این ظرفیت بالا نه تنها کشور بلکه می توانیم به دیگر کشورها نیز کمک کنیم .

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه؛ استکبار به دنبال ضربه زدن به کشور ونزوئلا بود تا این کشور را به زانو در بیاورد، تصریح کرد؛ محموله‌های بنزینی جمهوری اسلامی به آنها رسید و توانستیم آنها را از آن محاصره سخت اقتصادی نجات دهیم.



آیت الله حسینی افزود: اگر بخواهیم تولید را افزایش دهیم نیاز به تدبیر دارد و باید از تولید پشتیبانی  کنیم، همچنین باید مسئولین کشوری مجاهدانه و انقلابی وارد میدان شوند و کار کنند، چرا که حتما در این راستا نتیجه می گیریم.

 

وی گفت: ما نمونه های بسیار زیاد داریم مثلاً در حوزه های نظامی، انرژی هسته‌ای، ژنتیک، نانو، پزشکی به توانایی و توانمندی رسیدیم، تحریم برای ما معنایی ندارد و قدرت ما در این بخش بسیار فزاینده افزایش پیدا کرده است.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: وقتی که ما همه چیز داریم دیگر زیبنده نظام ما نیست که بیگانگان بتوانند به مردم ما فشار وارد کنند، مثلاً در موضوع سلاح الان آمریکا در فکر است که جلو صادرات اسلحه های پیشرفته ایران را بگیرد.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: با بیان اینکه در حوزه دیگر هم می‌توانیم به همین توانمندی برسیم و این موضوع نیاز به همت بلند مردم و مسئولین دارد که وارد میدان شوند،

 

وی تصریح کرد: ما این قابلیت ها را داریم که بتوانیم به اوج پیشرفت برسیم، چرا که سرزمین ما سرزمین گسترده ای است که منابع عالی دارد و نباید طوری باشد که دشمنان این ملت دشمنانی که انسانیت را نمی فهمند بتوانند ما را تحت فشار قرار دهند .



نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مسئولین استانی تلاش کنند و آستین ها را برای راه اندازی شهرک های صنعتی بالا بزنند، گفت: در استان شهرک هایی وجود دارد که برخی از آنها نیمه تعطیل، نیمه فعال و یا کلا تعطیل است و باید این شهرک ها فعال شوند تا شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم.

 

آیت الله سید نصیر حسینی در پایان مهم ترین موانع تولید در کهگیلویه و بویراحمد را فرهنگ کار ارزیابی کرد و گفتت: ما باید یک مقدار فرهنگ کار را توسعه دهیم و دوندگی مسئولین در افزایش اعتبار برای رونق تولید را بررسی کنیم.

کد خبر 1039521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha