توزیع بسته های معیشتی در ماه های رجب و شعبان

ستاری از توزیع بسته های معیشتی و کمک های نقدی به خانواده های کم بضاعت در ماه های رجب و شعبان خبر داد و گفت: در روزهای پایانی سال و در شرایط سخت کرونا از کمک به خانواده های کم برخوردار غافل نشویم.

« ستاری» در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از توزیع بسته های معیشتی و کمک های نقدی به خانواده های کم بضاعت در ماه های رجب و شعبان خبر داد و گفت: در روزهای پایانی سال و در شرایط سخت کرونا از کمک به خانواده های کم برخوردار غافل نشویم.

 

جانشین قرارگاه فرهنگی بصیرتی محرومیت زدایی حاج حسین همدانی افزود: به مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام به ۶۰ خانوار کمک های غیرنقدی در قالب کارت هدیه ۲۵۰هزار تومانی اهدا شد که مجموع این کمک های خیرخواهانه که با کمک خیران مسجدجامع حضرت رقیه (س) کیانشهر و سایر خیران تهیه شده بود به ۱۵میلیون تومان رسید.

وی با اشاره به ذبح ۸راس گوسفند در اسفند ماه سال گذشته،‌ خاطرنشان کرد: با ذبح این تعداد گوسفند توانستیم گوشت گرم بین خانواده های کم برخوردار و کم بضاعت توزیع کنیم.

 

ستاری با اشاره به پرداخت مالی فوری و اضطراری خرید دارو، پرداخت فیش برق، بستری دو مورد خانواده آسیب اجتماعی اعتیاد، گفت: در روزهای پایانی سال ۹۹ نیز یک راس گوسفند ذبح شد و بین خانواده های مددجو توزیع شد.

 

وی در ادامه با اشاره به توزیع سبدهای کمک مومنانه بین خانواده های مددجویان مسجد جامع حضرت رقیه (س) افزود: تعداد ۵۰ خانواده از این کمک های مومنانه بهره مند شدند که هر سبد شامل  حدود ۲ کیلوگرم گوشت گوسفندی گرم ، برنج ۱۰ کیلو گرمی و ۵ کیلوگرمی ، روغن سرخ کردنی مایع۲ لیتر، چای داخلی یک کیلو گرم، حبوبات لوبیا ،نخود،عدس هرکدام یک کیلوگرم، قند و شکر ۱/۸۰۰ گرمی، رب یک کیلو ، سویا یک بسته بود.

 

کد خبر 1039577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha