برگزاری ۲ جشنواره فرهنگی به همت شهرداری اهواز

حجت الاسلام جزایری از برگزاری ۲ جشنواره با موضوعات خانواده و به صورت مجازی تحت عناوین شاهنامه خوانی و نوروزخانه توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز خبر داد.

«حجت الاسلام سید علی جزایری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مجموعه معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به مناسبت آغاز نوروز اقدامات مختلفی را در برنامه خود قرار داده که محوریت آنها با موضوع در خانه ماندن است.

 

معاون فرهنگی هنری شهرداری اهواز افزود: فضاسازی و طراحی های مناسبتی شهری با همکاری معاونت فرهنگی، سازمان زیباسازی، مناطق هشت گانه و ستاد نوروزی انجام می شود که معاونت فرهنگی پرچم بهار به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) را طراحی کرده و در نقاط مختلف شهر برافشته کرد.

 

وی با بیان اینکه در طول ایام نوروز ۲ جشنواره برگزار می‌شود اضافه کرد: جشنواره نوروز خانه با هدف ایجاد نشاط و شادابی در خانواده ها به صورت مجازی و با انجام بازی های خانوادگی برگزار می‌شود و 60 جایزه 250 هزار تومانی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام جزایری در ادامه از برگزاری جشنواره شاهنامه خوانی خبر داد و تصریح کرد: به فاصله مناسب از برگزاری جشنواره نوروز خانه و میلاد امام عصر (عج) جنشواره شاهنامه خوانی برگزار می شود.

 

وی یاد آور شد: از دیگر اقدامات این معاونت در ایام نوروز و با توجه به همزمانی نوروز و میلاد امام زمان (عج) با همکاری تشکل های مردمی موج جشن و شادی، آذین بندی معابر و ... ایجاد می‌شود.

 

کد خبر 1039580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha