۴۶ بسته معیشتی میان نیازمندان شهر چوئبده توزیع شد

حجت الاسلام سیلاوی از توزیع ۴۶ بسته معیشتی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان میان نیازمندان شهر چوئبده خبر داد.

«حجت الاسلام حمید سیلاوی» عصر امروز (یکشنبه ۱ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و حلول سال نو اظهار کرد: تقارن عید نوروز با میلاد پرخیر و برکت حضرت ولیعصر امام مهدی (عج) را باید به فال نیک گرفت و امید است به برکت اين تقارن، سال ۱۴۰۰ سال همراه با پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران و نظام سرفراز اسلامی باشد.

 

امام جمعه چوئبده به بیانات رهبر معظم انقلاب در لحظه تحویل سال جدید اشاره کرد و افزود: مقام عظمای ولایت امسال را «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری کردند، لذا همه مدیران و مسئولان می بایست در راستای تحقق آن گام بردارند.

 

وی از توزیع ۴۶ بسته معیشتی میان نیازمندان شهر چوئبده در پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان خبر داد و تصریح کرد: این کمک ها هر بسته به ارزش پنج میلیون ریال اهدایی ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) بود که همزمان با آغاز عید نوروز با همکاری و مشارکت نهاد امام جمعه، گروه های جهادی، بسیجیان، مرکز نیکوکاری نرگس چوئبده و موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) میان نیازمندان شناسایی شده سطح این شهر توزیع شد.

 

کد خبر 1039680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha