میبدی‌ها سال جدید را با کمک به مردم زلزله‌زده سی‌سخت آغاز کردند

حجت الاسلام کارگر مسئول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی میبد از کمک ۱۵۰ میلیونی مردم شهرستان میبد برای مردم زلزله‌زده سی سخت خبر داد.

«حجت الاسلام حسین کارگر» مسئول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی میبد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در خصوص ارسال کمک‌های خیرین و اساتید دانشگاه میبد و سپاه به مردم زلزله‌زده سی‌سخت، گفت: با توجه به زلزله‌ای که در منطقه سی سخت رخ داد و هموطنانمان با مشکلات بسیاری مواجه شدند، بر آن شدیم تا بتوانیم در این شرایط سخت بخشی از آلام مردم این منطقه را تسکین بخشیم.

وی افزود: قرارگاه نهضت خدمت رسانی شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان میبد مبلغ 150 میلیون تومان اقلام مختلف مانند پوشاک، مواد غذایی و ... برای مردم سی سخت آماده سازی و ارسال کردند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی میبد با بیان اینکه در این مرحله خیرین و اساتید دانشگاه میبد برای آماده سازی این بسته‌های حمایتی همراهی بسیار خوبی داشتند، اعلام کرد: سپاه ناحیه شهرستان میبد در این راستا همت ویژه‌ای داشت تا بتوانیم این بسته‌های حمایتی آماده سازی شوند.

کارگر با درخواست رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم شهرستان میبد، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان میبد می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقلام مصرفی و استفاده‌نشده را به پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد تحویل دهند تا به بتوانیم با همدلی خود به این مردم مظلوم کمک کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: بدون شک در هر زمانی که مردم پای کار بودند و به صورت جدی وارد عمل شدند شاهد کسب نتایج مثبت و بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف بودیم و در شرایط کنونی نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌توانیم بر این بیماری فائق آییم.

کد خبر 1039708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha