قدردان ایثار کادر درمان در جبهه مقابله با کرونا هستیم

سردار مسلمی ضمن قدردانی از ایثار و از خودگذشتی کادر درمانی برای مهار کرونا و بهبود بیماران کرونایی، گفت: تلاش شده با اجرای طرح شهید «قاسم سلیمانی» با مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانه محور کمک کار جبهه مقابله با کرونا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا به مناسبت آغاز سال نو روز اول فروردین سال 1400با حضور در بیمارستان فوق تخصصی قلب فاطمه الزهرا(س) و بیمارستان ولایت ساری سال نو و اعیاد شعبانیه را به کادر درمانی تبریک گفت و از مجاهدت خالصانه آن‌ها قدردانی کرد.

سردار «سیاوش مسلمی» در این دید و بازدید نوروزی ضمن تجلیل از مدافعان سلامت با بیان اینکه در پی شیوع کرونا، دوران سختی بر مردم و کادر درمان گذشت، اظهار کرد: تلاش و زحمات کادر درمان در طول یک سال گذشته شگفت‌انگیز بوده و جای تحسین دارد.

 

فرمانده سپاه کربلا با ابراز نگرانی از تعطیلات پیش رو و مسافرانی که به استان مازندران سفر کرده‌اند، گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید ستادملی و استانی مقابله با کرونا منجر به اوج گیری این بیماری در استان خواهد شد از این رو می طلبد مسافران و هم استانی های شریف با پرهیز از حضور در جمع های خانوادگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن یاری رسان جبهه مقابله با کرونا باشند.

وی با اشاره به طرح شهید «قاسم سلیمانی» که به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانه محور در مازندران در حال اجراست، یادآور شد: مجموع افرادی که طرح شهید سلیمانی به‌کارگیری شدند ۳۴ هزار و ۴۷۷ نفر در قالب تیم رصد اولیه مراقبتی و نظارتی هستند که با ۹ هزار و ۳۵۳ تیم در قالب این طرح ساماندهی شدند.

به گزارش شبستان، فرمانده سپاه کربلا مازندران و جمعی از مدیران بسیج جامعه پزشکی همزمان با اولین روز از بهار سال 1400 با حضور در بیمارستان های فاطمه الزهرا(س) و ولایت ساری با اهدای گل و شکلات از تعدادی از کادر درمان استان که با ایثار و از خودگذشتی برای مهار این ویروس و بهبودی بیماران کرونایی پای کار هستند، تقدیر به‌عمل آوردند.

کد خبر 1039726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha