فعالين کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه تجليل شدند

بهارلویی گفت: مدیران و رابطان فعال کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه به دلیل حضور گسترده در همه برنامه های سال ۹۹ و همکاری در کمک به نیازمندان، با حضور سایر ارکان مسجد تجلیل شدند.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مدیران و رابطان فعال کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه به دلیل حضور گسترده در همه برنامه های سال 99 و همکاری در کمک به نیازمندان، با حضور سایر ارکان مسجد تجلیل شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: آیین معنوی تجلیل از فعالان کانون فرهنگی هنری مهرپویان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضور مسئولان و سایر ارکان مسجد، در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه برگزار شد.

 

امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با تأکید بر احیای جایگاه حقیقی مساجد در عرصه فرهنگی و هنری اظهار داشت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد منجر به پویایی این اماکن امن الهی و جذب جوانان و نوجوانان شده است.

 

وی با تأکید بر خلاقیت و نوآوری در برنامه های فرهنگی و قرآنی گفت: به ‌روز رسانی فعالیت ها موجب گرایش طیف های مختلف از جامعه به مساجد و کانون های فرهنگی هنری می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) یانچشمه، مسابقه زیباترین کلام از پیامبر اکرم (ص)، مسابقه خوش نویسی از آیات کلام الله مجید، اهدای بسته‌های فرهنگی به اعضای فعال کتابخانه درسراهای محله، برپایی نشست ادبی توسط کانون شعرا، نشست تفسیر موضوعی و تدبر در قرآن کریم را از دیگر برنامه ‌های این آیین معنوی عنوان کرد.

 

کد خبر 1039740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha