ارائه خدمات جهادی به ۷۸ روستای کم ‌برخوردار فارس با تشکیل قرارگاه های پشتیبانی جهادی

قزل سفلی گفت: فارس با تشکیل چهار قرارگاه هدایت و پشتیبانی جهادی در استان فارس به ۷۸ روستای کم ‌برخوردار در نوروز توسط جهادگران خدمات عمرانی و غیر عمرانی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (دوشنبه 2 فروردین) با اشاره به تشکیل  قرارگاه های هدایت و پشتیبانی اردوهای جهادی در استان فارس به مناسبت عید نوروز به خبرنگاران گفت: بسیج سازندگی فارس با تشکیل چهار قرارگاه هدایت و پشتیبانی جهادی در نوروز فعالیت می کند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس افزود: بسیج سازندگی استان با همکاری قرارگاه «پیشرفت و آبادانی» سپاه فجر فارس در دهستان های زیرمجموعه قرارگاه پیشرفت، قرارگاه‌های منطقه‌ای در«دژکرد» اقلید، «جوزار» نورآباد، «راهگان» خفر و دهستان «رودبال استهبان»، این قرارگاه ها را با هدف هدایت و پشتیبانی گروه های جهادی راه اندازی کرده است.

وی اضافه کرد: این چهار دهستان، شامل ۷۸ روستای کم ‌برخوردار هستند که گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، بهداشت و سلامت، آسیب‌های اجتماعی، علمی و آموزشی، اقتصادی و اشتغال، آب رسانی، خدماتی، مبارزه و مقابله با کرونا به آنها در نوروز خدمات ارائه می کنند.

قزل سلفی تاکید کرد: گروه‌ های جهادی که می ‌توانند عرصه را شناسایی، انتخاب و سازماندهی کنند اجباری برای فعالیت در این مناطق ندارند و اقدامات آنها مورد پشتیبانی بسیج سازندگی استان قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: در نوروز 1400 شاهد خدمات رسانی جهادی به مناطق محروم فارس توسط سه هزار جهادگر در قالب 223 گروه جهادی هستیم که به انجام فعالیت های عمرانی و غیرعمرانی می پردازند.

قزل سلفی تصریح کرد: هدایت و پشتیبانی از اردوهای جهادی از مطالبات مقام معظم رهبری است و برای تحقق این مهم، یک قرارگاه استانی با نام قرارگاه «شهید استوار محمود آبادی» در فارس ایجاد شده است.

کد خبر 1039798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha