تحقق ۶۳ درصدی برنامه های عملیاتی صدقات در کرمانشاه

نصوری، گفت: در راستای تحقق ۶۳ درصدی برنامه های عملیاتی صدقات در سال جاری، بیش از ۱۱۶ هزار صندوق صدقات بزرگ در معابر، متوسط اداری و کوچک خانگی در استان تعبیه شده است.

غلامرضا نصوری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان نیکوکار در سال جاری بیش از پنج میلیارد و ۶۶۷ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر  حدود ۱۱۲ هزار خانوار در استان مشترک صندوق صدقات خانگی هستند و بیشترین صدقات مردمی از صندوق های کوچک خانگی جمع آوری شده است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه  تصریح کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا  و  همدلی  مردم برا کمک به هم نوع بخش قابل توجهی از صدقات کرمانشاهیان  از طریق درگاه های الکترونیک پرداخت  می شود.

 

نصوری  افزود: خیرین کرمانشاهی می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و مراجعه به سایت emdad.ir از درگاه های الکترونیک صدقات و نذورات خود را پرداخت کنند.

 

وی تاکید کرد: صدقات مردمی  پس از جمع آوری در جهت  رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیل، مسکن و ازدواج نیازمندان و موارد خاص هزینه و پرداخت می شود .

کد خبر 1039817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha