تولید اتوبوس آمبولانس داخلی یک افتخار بزرگ در حوزه سلامت است

نمکی با اشاره به اینکه نیروهای ۱۵ هزار ۵۰۰ پایگاه اورژانس در ایام نوروز ۱۴۰۰ خدمت‌ رسانی می‌کنند،گفت: در آغاز سال ۱۴۰۰ برای اولین بار موفق به تولید اتوبوس آمبولانس داخلی شدیم و این خودرو رونمایی شد و این مهم یک افتخار بسیار بزرگ در حوزه سلامت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سعید نمکی» امروز(۲ فروردین) در ارتباط ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰ خداقوت ویژه به تمامی نیروهای کادر بهداشت و درمان را داریم که سال بسیارسخت ۱۳۹۹ را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۰ از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته با همکاری ۶۰۰ هزار نفر آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه می‌یابد، تاکنون ۸۵۰ هزار مراجعه به بیمارستان‌های کشور و ۱۹ هزار ۶۰۵ عمل اورژانسی در کل کشور داشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای ۱۵ هزار ۵۰۰ پایگاه اورژانس کشور در ایام نوروز ۱۴۰۰ خدمت‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: در آغاز سال ۱۴۰۰ برای اولین بار موفق به تولید اتوبوس آمبولانس داخلی شدیم و این اتوبوس آمبولانس رونمایی شد و این مهم یک افتخار بسیاربزرگ در حوزه سلامت است؛ همچنین یکی از نواقص دیگری که برطرف شد در بحث تربیت بانوان تنکسین تخصصی اورژانس برای خدمت‌رسانی به بیماران خانم بود.

 

نمکی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج جهت عدم شعله‌ورشدن بیماری کرونا به‌صورت ویژه فعال است و بیمارستان‌ها هم در تمامی تخصص‌ها به‌ویژه کدهای ۲۴۷ و ۷۲۴ در حال خدمت هستند و از ابتدای طرح نوروزی امسال به بیش از ۱۰۰ بیمار سکته قلبی و مغزی خدمت‌رسانی کردند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه دغدغه کادر بهداشت و درمان در سفرهای نوروزی مشهود است، بیان کرد: امیداریم که طبق فرمایش رهبری مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و این سفرها به زمانی موکول کنند که از وضعیت بهتری برخوردار باشیم.

کد خبر 1039845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha