برای اتمام سفت کاری بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است

بحرینی با بیان اینکه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۴ بیمارستان در مشهد ساخته شد، گفت:برای اتمام سفت‌کاری بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی حاشیه شهر مشهد نیازمند اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی هستیم که حمایت رئیس جمهور را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدمحمدحسین بحرینی» امروز( فروردین) در ارتباط ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: از زمان افتتاح بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد روند کاهشی کرونایی‌ها را در خراسان رضوی داشتیم و میانگین آمار روزانه فوتی‌های کرونایی استان ۵ و حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۲ نفر است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: افزایش آمار بیماران بیمارستان‌های مشهد در ایام نوروز به واسطه سفرهای نوروزی مردم بوده و بخش قابل توجهی از بیماران بستری زائران هستند.

 

وی با بیان اینکه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۴ بیمارستان در مشهد ساخته شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیمارستان پنجم هم که یک مرکز درمانی ۵۴۰ تختخوابی در حاشیه شهر مشهد بوده در حال ساخت است که مصوبات کمیسیون ماده ۲۳ را هم گرفته و برای سفت‌کاری آن نیازمند اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی هستیم که حمایت رئیس جمهور را می‌طلبد تا این مرحله قبل از پایان دولت دوازدهم به اتمام برسد.

 

بحرینی  ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان کرد: همه ما توفیق خادمی مردم را داریم و برای ما در شهر مشهد این توفیق مضاعف‌تر است، زیرا به جز مجاوران امام رضا(ع) به زائران امام مهربانی‌ها هم خدمت‌رسانی می‌کنیم، گرچه همواره آماده ارائه خدمات شایسته به مردم هستیم، اما آرزوی قلبی همه ما صحت و سلامتی کامل مردم است.

کد خبر 1039847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha