افزایش ۱۶۰ درصدی تصادفات درون شهری خراسان جنوبی در طرح نوروز۱۴۰۰

عباسی از افزایش ۱۶۰ درصدی تصادفات درون شهری استان خراسان جنوبی در طرح نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علیرضا عباسی» اظهار کرد: افزود: براساس آمار موجود، از ۲۸ اسفند تا به امروز،تردد وسایل نقلیه نسبت به سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت متاسفانه تصادفات درون شهری نیز ۱۶۰ درصد افزایش یافته است، گفت: خوشبختانه تاکنون تصادف فوتی نداشته ایم اما تاکنون ۲۳ نفر  در تصادفات مجروح شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۶۴ درصدی داشته است.

 

عباسی با اشاره به اینکه در این مدت ارتکاب تخلفات حادثه ساز ۱۱ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: ۱۹۷ تخلف حادثه ساز رانندگان نیز اعمال قانون شده است.

 

وی از استمرار طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت۲۱ تا ۳ صبح خبر داد و افزود: در این مدت یک هزار و ۲۲۰ خودرو متخلف  اعمال قانون شده اند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در پایان با توجه به افزایش تصادفات از رانندگان خواست،رعایت حق تقدم عبور،توجه کافی به جلو ،عدم صحبت با تلفن همراه حین رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه را مورد توجه قرار داده و به هم استانی های عزیز یادآوری کرد پرهیز از سفر،ایمنی و سلامت را به ارمغان خواهد آورد.

کد خبر 1039854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha