برگزاری پویش مردمی دعا و توسل برای ظهور امام زمان(عج) در هفته مهدویت

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده از برگزاری پویش مردمی دعا و توسل برای ظهور امام زمان(عج) در هفته مهدویت در شهرستان صومعه‌سرا خبر داد.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امام عصر واسطه فیض الهی و منشاء خیرات و برکات هستند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه همزمان با هفته مهدویت پویش مردمی دعا و توسل آغاز شده است افزود: این پویش از دوم فروردین آغاز شده و تا روز نیمه شعبان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه در نخستین روز از آغاز این پویش دعای هفتم صحیفه سجادیه قرائت شد گفت: دعای توسل، حدیث شریف کساء، مناجات شعبانیه، نماز و دعای استغاثه به امام زمان(عج)، دعای فرج، مراسم احیای انتظار و زیارت آل یاسین برنامه‌هایی هستند که به ترتیب از روز سوم تا نهم فروردین هر روز قرائت می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه دعا برای فرج همواره سفارش اهل‌بیت(ع) و علما و بزرگان دین بوده است تصریح کرد: همواره اهل‌بیت(ع) دعا برای فرج را از برترین عبادت‌ها خوانده‌اند.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا بیان کرد: در حدیثی از امام صادق(ع) است که فرمود؛ هر کس برای امام زمان(عج) دعا کند، امام زمان نیز برای او دعا می‌کند و خوشا به حال کسی که امام زمانش برای او دعا کند زیرا بدون شک دعای امام معصوم(ع) مستجاب و باعث عاقبت به خیری ما دردنیا و آخرت می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: باید با دعا و مناجات سراسری و جهانی زیرساخت‌های ظهور مهدی صاحب الزمان (عج) به‌عنوان تنها موعود و منجی و نجات دهنده عالم بشریت از دست و ظلم و ستم در راستای برقراری عدل و عدالت را فراهم کنیم.

کد خبر 1039884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha