آمادگی مراکش برای استقبال از ماه مبارک رمضان

تولیدکنندگان و بازرگانان در بازار مواد غذایی در مراکش برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اسپوتنیک، با نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و بازرگانان در بازار مواد غذایی در مراکش تلاش می کنند تا از عرضه طبیعی اطمینان حاصل کنند و محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در این ماه به مشتریان خود ارایه دهند.

 

خبرگزاری مراکش گزارش داد: تلاش های مربوط به تامین بازار مواد غذایی که در ماه مبارک رمضان مورد نیاز است، به خصوص در سایه پیامدهای منفی مستمر بحران گسترش کرونا افزایش یافته است.

 

 «عبدالحمید»بازرگان مراکشی و متخصص در فروش محصولات غذایی کشاورزی می گوید: وضعیت کاملا طبیعی است. ما به روش معمول در این زمان آماده می شویم.

 

«عبدالحمید» ادامه می دهد: آنها به طور مداوم با واردکنندگان تماس می گیرند تا در مورد مقدار لازم محصولات مصرفی در طول ماه مبارک رمضان توافق کنند.

 

او می گوید: ماه مبارک رمضان یکی از ماه هایی است که فروش من به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. زیرا سود این دوره به من اجازه می دهد حداکثر تا دوماه هزینه ها را تامین کنم.

 

عبدالحمید می گوید: من از توانایی بازار برای تامین همه نیازهای مصرف کنندگان اطمینان دارم، حتی در دوره اوج تقاضا که به طور کلی با چهار تا پنج روز قبل از ماه رمضان مصادف است.

 

این بازرگان مراکشی درباره افزایش قیمت محصولات غذایی از ابتدای سال جاری می گوید: قیمت بیشتر محصولات چه با افزایش و چه با کاهش، فقط اندکی تغییر کرد.

 

«محمد وجیه صبیحی» رئیس اتحادیه مشاغل در توزیع محصولات مصرفی در مراکش می گفت: مقدمات و آمادگی ها با احساس مسئولیت زیاد و اعتمام فراوان درحال انجام است تا شهروندان مراکشی بتوانند مواد غذایی و محصولات مصرفی مورد نیاز خود را برای گذراندن ماه رمضان تهیه کنند.

 

صبیحی می گوید: بدون شک، تاثیرات بیماری کرونا ادامه دارد، اما هرگز مانع تحرک و مشارکت مدنی نمی شود، همچنین همه مناطق کشورمان با محصولات مصرفی تامین شده اند.

 

او می گوید: نقش اصلی ما توزیع محصولات مصرفی در بهترین شرایط برای مصرف کنندگان مراکشی با قیمت های منطقی است.

کد خبر 1039899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha