۱۵ هزار متر مربع نقاشی دیواری بهاره در مشهد اجرا شده است

مصحفی با بیان اینکه در سال جاری برای بحث استقبال از بهار ۱۵ هزار و ۱۶۲ متر مربع نقاشی دیواری در سطح مناطق اجرا شده است، گفت: از این رقم هشت هزار و ۲۲۴ متر آن در سطح یک و ۶ هزار و ۹۳۸ متر در سطح دو با موضوع طبیعت خراسان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدحسن مصحفی» امروز(۳ فروردین) در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: یکی از جنبه های زیبا و هنری اجرا شده در سطح شهر در راستای استقبال از بهار اجرای دیوار نگاری متفاوت در شهر است‌ و اجرای نقاشی دیواری در سطح شهر به زیباسازی و فضاسازی شهری کمک زیادی می کنند و این اقدام باعث افزایش روحیه شهروندان و ایجاد حس پویایی در شهر می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه در سال جاری برای بحث استقبال از بهار ۱۵ هزار و ۱۶۲ متر مربع نقاشی دیواری در سطح مناطق اجرا شده است، خاطرنشان کرد: از این رقم هشت هزار و ۲۲۴ متر آن در سطح یک و ۶ هزار و ۹۳۸ متر در سطح دو با موضوع طبیعت خراسان اجرا شده است.

 

مصحفی گفت: گفتنی است که در سطح منطقه یک پنج اثر، در منطقه دو ۲ اثر، در منطقه سه ۲ اثر، در منطقه چهار دو اثر، در منطقه پنج سه اثر در منطقه ۶ یک اثر، در منطقه هشت یک اثر، در منطقه ۹ یازده اثر، در منطقه ۱۰ سه اثر، در منطقه ۱۱ سه اثر و در منطقه ۱۲ دو اثر اجرا شده است.

 

وی اضافه کرد: عمده ترین موضوعات اجرای این آثار ‌شامل داستان‌هایی از شاهنامه، طبیعت جاری، گونه های گیاهی خراسان، باغ انار، نوای خراسانی، طبیعت شاد و خانواده و عید دیدنی تلفنی و... است.

کد خبر 1039939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha