استان لرستان در زمینه ورزش دارای استعدادهای درخشانی است

امان الهی در بازدید از اردونشینان تیم ملی قایقرانی، گفت: استان زیر ساخت لازم رشته قایقرانی را دارست و و همچنین استعدادهای خوب ورزشی در استان را داراست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « حشمت الله امان الهی» امروز در بازدید از اردونشینان تیم‌ملی قایقرانی  در شهرستان الیگودرز، با اشاره به پتانسیل خوب استان برای برگزاری میزبانی دررشته های مختلف، اظهار داشت: لرستان منابع آبی خوبی دارد نمونه آن همین سد حوضیان در فاصله ۵ کیلومتری الیگودرز است که شرایط بسیار خوبی برای اسکان و برگزاری اردو را دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان درادامه با اشاره به اینکه استان زیر ساخت لازم رشته قایقرانی و همچنین استعدادهای خوب ورزشی   را داراست، گفت: با مهیا شدن شرایط و استعداد یابی مناسب آینده درخشانی برای ورزشکاران این رشته در استان وجود دارد.

 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان با کسب سهمیه ورودی المپیک بتوانند نتایج‌ خوبی در  ژاپن‌ بدست آورند.
 

گفتنی است، اردوی تیم ملی قایقرانی از ۲۲ اسفند لغایت ۱۱ اردیبهشت ماه در سد حوضیان شهرستان الیگودرز در استان لرستان به مدت ۵۰ روز در حال برگزاری است.

 

مربی تیم ملی و بازیکنان ملی پوش هم از شرایط اردو هم از مکان اردو رضایت تام داشتند خصوصا تمرین در سدی با ارتفاع 2100متری که تمرینات تیم را حرفه ایی تر کرده باعث شده که آمادگی ورزشکاران را چند برابر کند.

این اولین باراست که از ظرفیت سدهای استان برای برگزاری اردو استفاده می‌شود.

کد خبر 1039985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha