اعزام اولین گروه خدمات رسانی موکب انصارالحسین(ع) نکا به سوریه

پورقربان از اعزام اولین گروه موکب انصارالحسین(ع) نکا به سوریه خبر داد و گفت: این گروه با هدف خدمات رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت زینب(س) اعزام شدند.

«نقی پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: موکب انصارالحسین(ع) نکا همچون همیشه تلاش دارد تا خدمات رسانی به مومنان  را با قوت اجرایی کند و امسال هم در اولین اقدام مومنانه خود به عنوان اولین موکب ایرانی جهت خدمات رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه اعزام شدند.

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا افزود: ارسال نذورات و اقلام و کمک های مردمی از شهرستان نکا برای خدمات رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت زینب(س) با حضور امام جمعه نکا، فرماندار نکا،جانشین فرمانده سپاه نکا و خادمین موکب اجرایی شد.

 

وی با اشاره به اینکه در دوران شیوع کرونا از یکسال گذشته تاکنون، اعزام به سوریه انجام نشد و در پیاده روی اربعین هم حضور نداشتیم، خاطر نشان کرد: در دوران کرونا توزیع ماسک، ساخت خانه محروم  و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان از برنامه های مهم ما بوده است.

پورقربان افزود: تلاش برای خدمات رسانی به محرومین و نیازمندان در شرایط شیوع کرونا و تنگدستی که بر جامعه حاکم شده است؛ یکی از وظایف مهمی است که به عنوان مسلمان برعهده داریم.

 

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا یادآور شد: همزمان با شیوع کرونا، موکب انصارالحسین(ع) نکا فعالیت خود را به منظور مبارزه با این بیماری و کمک‌رسانی به بیماران و خانوده‌هایشان در این بخش آغاز کرد و رزمایش مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه با قوت اجرایی شد و ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به اعزام اولین گروه موکب انصارالحسین(ع) نکا به سوریه تصریح کرد: این گروه با هدف خدمات رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت زینب(س) اعزام شدند.

کد خبر 1039989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha