تولید ما در نیروی زمینی ارتش ایجاد امنیت است

امیر بیدادی گفت: تولید ما در نیروی زمینی ارتش ایجاد امنیت است و ما به صورت همه‌جانبه و مستمر و با استفاده از تجهیزات به‌روز در مرزها حضور داریم تا بتوانیم آسایش و امنیت را برای هموطنان‌مان به ارمغان بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیر حمزه بیدادی» امروز (سه‌شنبه 3 فروردین) در بازدید از خطوط مرزی استان خوزستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته را «جهش تولید» و امسال را «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند و این نشان‌دهنده توجه ویژه ایشان به مساله تولید است.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غربی کشور افزود: تولید ما در نیروی زمینی ارتش ایجاد امنیت است و ما به صورت همه‌جانبه و مستمر و با قدرت و استفاده از تجهیزات به‌روز در مرزها حضور داریم تا بتوانیم این تولید را نهادینه کنیم و آسایش و امنیت را برای هموطنان‌مان به ارمغان بیاوریم.

 

وی اضافه کرد: در مرزهای خوزستان قاچاق احشام، کالا و اقلام دیگر به وفور یافت می‌شد ولی با هوشیاری نیروهای مرزبانی و به‌کارگیری تجهیزات به‌روز موفق شدیم قاچاق را در این مناطق به صفر برسانیم.

 

امیر بیدادی تصریح کرد: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که با هوشیاری همرزمان ما در مرزهای جنوب غرب توانستیم امنیت کامل را ایجاد و با قدرت در مقابل قاچاقچیان و سوداگران ایستادگی کنیم و در این جنگ اقتصادی که کشور ما درگیر آن است ما هم سهم خود را به نحو احسن انجام دهیم و امنیت پایدار را برای هموطنان‌مان داشته باشیم.

 

کد خبر 1040040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha