مسیر موفقیت کشور با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای محقق می شود

یک فعال سیاسی خراسان شمالی گفت: مسیر موفقیت کشور با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای محقق می شود.

«آدینه محمد سویدانلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور مهم است زیرا که مسیر موفقیت کشور با حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای محقق می شود.

 

 

این فعال سیاسی خراسان شمالی بیان کرد: بسیاری از کشورهای توسعه یافته مسیر موفقیت را از طریق صندوق های رای به دست آوردند و نمی شود بدون انتخابات حکومت کرد، غاضب ترین حکومت ها حکومت هایی هستند که بخواهند بدون انتخابات بر مردم حکومت کنند.

 

 

سویدانلویی با بیان اینکه انتخابات دوای دردهای سیاسی است، عنوان کرد: از کانال انتخابات با همه ناکامی ها باز هم باید مشارکت کرد و در تعیین سرنوشت کشورمان بیش از بیش سهیم باشیم زیرا که بهترین روش برای اثبات اراده مردم حضور در پای صندوق های رای است.

 

 

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی خراسان شمالی تصریح کرد: اولین شاخص انتخابات شوراها در این است که نمایندگان مجلس اقدام به حذف شوراها نکنند، سلیقه ای عمل نکنند، مخالفان خود را حذف نکنند و آنان را تحمل کنند و این اختیار و انتخاب را به مردم واگذار کنند.

 

 

سویدانلویی اضافه کرد: همچنین اولین شاخصه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت از همه گروه ها و سلیقه ها است، فیلتر نامزدها را بازتر کنند تا تمام سلیقه ها و نامزدها باشند و مردم بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

 

 

 

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار می شود و تاکنون ثبت نام از نامزدهای ششمین دوره شورای شهر در تمام شهرهای کشور از جمله ۲۴ شهر خراسان شمالی خاتمه یافت و ۷۰۲ داوطلب برای کسب ۲۰۷ کرسی نمایندگی مردم در شوراهای شهر داوطلب شدند.

 


ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و عشایری نیز از ۱۶ فروردین ماه سال جاری در تمام استان های کشور از جمله خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1040088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha