تعمیر و تجهیز ۲ پروژه دانش آموزی یک روستا در سیستان و بلوچستان به همت بنیاد «موج مهربانی»

الطافی گفت: به همت بنیاد خیریه «موج مهربانی»، پروژه کتابخانه و آزمایشگاه دانش آموزی روستای «۲۲ بهمن» شهرستان «میرجاوه» تعمیر و تجهیز شد.

«مهرداد الطافی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بنیاد خیریه «موج مهربانی» و در راستای تحقق اهداف این سمن به عنوان سفیر مدرسه سازی کشور، ۲ پروژه عمرانی در شهرستان «میرجاوه» استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» با اشاره به اینکه در این اقدام، کتابخانه و آزمایشگاه «سفیران علم و دانش۵» به بهره برداری رسیده است، افزود: این کتابخانه و آزمایشگاه در روستای «۲۲بهمن» بخش مرزی «ریگ ملک»،‌ شهرستان «میرجاوه» احداث و به بهره برداری رسیده است.

 

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تعمیر این 2 پروژه دانش آموزی، عنوان کرد: برای تعمیر این آزمایشگاه و کتابخانه، اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیران هزینه شده است.

 

الطافی خاطرنشان کرد: همچنین تجهیز این کتابخانه و آزمایشگاه دانش آموزی با مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال توسط خیرین بنیاد خیریه «موج مهربانی» انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع برای تعمیر و تجهیز این پروژه ها اعتباری افزون بر 800 میلیون ریال هزینه شده است، اظهار کرد: با راه اندازی این ۲ پروژه دانش آموزی سالانه ۲۰۰ دانش آموز از امکانات و تجهیزات آن بهره مند می شوند.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه «موج مهربانی»، در پایان گفت: تا کنون در استان سیستان و بلوچستان تعداد پنج کتابخانه و آزمایشگاه دانش آموزی توسط این بنیاد خیریه تجهیز شده که حدود یک هزار دانش آموز از آن بهره می برند.

 

به گزارش شبستان، راه اندازی و شرکت در 9 پویش مردمی «سیل مهربانی»، «خورشید مهربانی»، «توشه های بهشتی»، «وعده مهربانی»، «در هوای مهر»، «مشق بندگی»، «به نفع هم» و «مبارزه با کرونا» به همت بنیاد خیریه «موج مهربانی» در طول سال به اجرا در می آید.

کد خبر 1040113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha