لزوم مانع زدایی از سر راه تولید با لغو یا اصلاح قوانین زائد و دستوالعمل های پیچیده

امام جمعه آران و بیدگل گفت: یکی از موانع تولید، قوانین زائد و دست و پا گیر و دستورالعمل‌های پیچیده است که برای تسهیل در کار تولید و در راستای تحقق شعار سال و مانع زدایی تولید، باید لغو یا اصلاح شود.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» گفت: رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعار سال به دنبال ریل گذاری برای رفع موانع کشور است و امسال هم با توجه به شرایط فعلی نظام، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید را به عنوان موضوع شعار سال انتخاب کردند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود:  انتخاب مجدد کلیدواژه «تولید»، نشان از عدم تحقق این شعار است که باید مسئولان با استفاده از ظرفیت های داخلی برای رفع موانع و رشد تولید و خودکفایی کشور تلاش کنند. 

 

حجت الاسلام سلیمانی تحقق شعار انقلابی «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» را نیازمند تلاش و حمایت همه‌ جانبه دانست و خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان، نخبگان و جوانان باید با عزم جدی و به دور از تعلّقات سیاسی با همدلی و تلاش در راستای تحقق این شعار گام بردارند تا آثار و برکات آن را به صورت عملی لمس کنیم.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: ما برای حفظ سرمایه های داخلی و رونق تولید نیاز داریم فضای کسب و کار را رونق ببخشیم. حمایت از تولید ملی و رفع موانع آن و در نتیجه افزایش رغبت تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، راه برون رفت از وضعیت فعلی و رشد و شکوفایی اقتصاد جامعه است.

 

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: موانع پیش از تولید و سنگ اندازی های پیش از تولید باید برداشته شود و مراقبت‌های پس از تولید باید افزایش پیدا کند. یکی از موانع تولید، قوانین زائد و دست و پا گیر و دستورالعمل‌های پیچیده است که برای تسهیل در کار تولید باید لغو یا اصلاح شود./

کد خبر 1040144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha