مسجد «قدس» شیراز پایگاه برگزاری سه شنبه های مهدوی است

آیت الله دژکام گفت: آبادی و عمران مسجد «قدس» شیراز که با برگزاری سه شنبه های مهدوی، محل زیارت حضرت بقیه الله (عج) نیز شده قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، در برنامه های سه شنبه های مهدوی در مسجد «قدس» گفت: آبادی و عمران مسجد «قدس» که با برگزاری سه شنبه های مهدوی، محل زیارت حضرت بقیه الله (عج) نیز شده قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: قرابت این مسجد با حرم مطهر شاهچراغ (ع) در برگزاری سه شنبه های مهدوی حائز اهمیت است و خواندن نماز امام زمان (عج) و پس از آن زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) معنویت ویژه ای به شمار می رود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: هر چه با نام امام زمان (عج) آغاز شود برکت پیدا می کند و در سومین حرم اهل بیت (ع) باید همواره ظرفیت های دینی و فرهنگی توسعه یابد و غیر از این حرم مطهر شاهد وجود امامزادگان و مدرسه علمیه «منصوریه» در نزدیکی مسجد «قدس» هستیم.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تاکید کرد: هویت شهر ما به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باید همواره مورد توجه قرار بگیرد و شیراز سراسر نورانیت و معنویت است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های مذهبی به این شکل گفت: امیدواریم سه شنبه های مهدوی که هفتگی در شیراز برگزار می شود، زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.

کد خبر 1040168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha