خدمت رسانی ۲۳ اکیپ و پایگاه امدادی در رضوانشهر به مردم و مسافران نوروزی

قاسمی با اشاره به خدمت رسانی ۲۳ اکیپ و پایگاه امدادی در رضوانشهر به مردم و مسافران نوروزی گفت: این اکیپ‌ها با ۸۷ نیرو به‌۲صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

«محمود قاسمی» امروز (چهارشنبه، 4 فروردین) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در رضوانشهر اظهار داشت: با همکاری دستگاه های اجرایی برای بهبود خدمات سفرهای نوروزی به رضوانشهر تلاش می کنیم به همین منظور در نشست هایی که با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی برای ارائه تسهیلات رفاهی و خدماتی به مسافران نوروزی این شهرستان  که در مسیر جاده ترانزیت و از نقاط  گردشگر پذیر کشور می باشد هماهنگی لازم ایجاد شد.

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به بازدید بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر مسافر نوروزی از اماکن مذهبی و گردشگری این شهرستان در از زمان شروع تعطیلات نوروزی تاکنون تصریح کرد: حدود ۹۰۰ نفر مسافر از مراکز اقامتی و گردشگری از جمله هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان استفاده کرده اند.

 

وی یادآور شد: رضوانشهر پنج مجتمع رفاهی و گردشگری و ۱۵ مرکز اقامتی و اسکان مسافران شامل هتل و هتل آپارتمان و اقامتگاه های بوم گردی دارد که با ظرفیت حدود ۸۰۰ تخت آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران است.

 

قاسمی ادامه داد: این شهرستان به لحاظ برخورداری از مواهب طبیعی گردشگری و چشم اندازهای بی بدیل و آب و هوای مفرح، جاذبه های تاریخی و ... هرساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و امسال نیز در تعطیلات نوروز  مسافران و مهمانان نوروزی به این شهرستان سفر کرده اند.

 

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: مراکز بهداشت و درمان رضوانشهر و پره سر، بیمارستان شهدای رضوانشهر و ادارات خدمات رسان در تعطیلات نوروز به شهروندان و مسافران خدمت رسانی می کنند.

 

گفتنی است، اکیپ فعال شامل پلیس راهور، پلیس راه، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس و فوریت های پزشکی، آتش نشانی، شهرداری های رضوانشهر و پره سر و نیز دهیاران مناطق پونل و اردجان می شود.

کد خبر 1040186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha