کارنامه ستاد کرونا در شهرستان دهلران قابل تقدیر است

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: با توجه به همجواری شهرستان دهلران به استان خوزستان، کارنامه ستاد کرونا در شهرستان دهلران در بحث کنترل و اقدامات انجام شده در بحث ویروس کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام« جمال شاکرمی» در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دهلران، اظهار کرد: خوشبختانه ستاد کرونا در شهرستان دهلران در همه موضوعات به خوبی ورود و عمل کرده است و باید کنترل و پیگیری ها همچنان در دستور کار ستاد قرار بگیرد.

 

وی یادآور شد: باتوجه به شرایط خاص استان خوزستان در بحث کرونا باید مبادی ورودی استان در سپتون بیشتر کنترل شود تا استان با مشکل مواجه نشود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: باید از همه ظرفیت های شهرستان استفاده شود و در این راستا بسیج، دانشگاه علوم پزشکی،  هلال احمر، فرمانداری و سپاه با هم افزایی بیشتر تا پایان تعطیلات  شرایط را کنترل کنند.

 

 وی تصریح کرد: قرارگاه شهید سلیمانی در استان در چارچوب ستاد کرونا عمل می کند و تصمیمات خوبی گرفته شده است، کنترل خروجی ها و ورودی های شهرها به ویژه شهرستان دهلران، فعال کردن مراکز بهداشتی، پایگاه های مقاومت و کمیته های مختلف مبارزه با کرونا باید بیش از گذشته در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

 

سردار شاکرمی گفت: همه در تلاش هستند تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود تا تلفات کمتر شود و مردم به به زندگی روز مره خود مشغول شوند.

 

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام  خاطرنشان کرد: نقش مردم نقش تاثیرگذار و قابل توجهی است، مردم از ارکان مبارزه با کرونا هستند که  پروتکل ها و دستورالعمل های را رعایت و توجه کنند و از مردم  درخواست داریم که همکاری لازم را با ستاد مبارزه کرونا داشته باشند تا از این مرحله هم عبور کنیم.

کد خبر 1040191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha