برنامه‌های بهارانه ستاد کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد

کامل گلباغی گفت: برنامه‌های بهارانه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان در قالب دومین رویداد فهما اعلام شد.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: دومین رویداد ملی فهما در آستانه بهار 1400 در قالب بسته برنامه‌های ماههای شعبان و رمضان و ایام سال نو آغاز می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد از 25 فروردین تا 31 اردیبهشت ماه 1400 فرصت دارند برنامه‌ها و مستندات خود را در سامانه بچه‌های مساجد ثبت کنند، افزود: جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های مسجدی، انسجام و ارتقای کیفیت بخشی به فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، جریان‌سازی گفتمان تواصی به صبر و حق و افزایش استفاده از محصولات فرهنگی هنری از اهداف اجرای طرح بهارانه فهما به شمار می‌رود.

 

وی اعلام کرد: مهدویت، تواصی به صبر و حق، شعار سال، ماه مبارک رمضان، اعیاد شعبانیه، لیالی قدر و عید فطر از موضوعات طرح بهارانه فهما به شمار می‌رود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اضافه کرد: ستاد استان باید اقدامات لازم برای اطلاع‌رسانی، انگیزه بخشی و توجیه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان را انجام دهد و زمینه تسهیل دسترسی مدیران و اعضای کانون‌ها به سامانه را فراهم کند.

 

گلباغی یادآور شد: آثار، تولیدات و گزارش فعالیت‌های کانون ضمن رعایت حریم خانواده‌ها با هشتک‌های #بهارانه فهما و #بچه‌های مساجد در فضای مجازی منتشر شود.

 

وی اعلام کرد: برنامه‌های بهارانه فهما در قالب شبستان‌های فرهنگ، هنر و نوآوری اجرا می‌شود که براساس شبستان فرهنگ؛ رواق‌های نور، همدلی، کتاب، رسانه و دانش تعریف شده است.

 

وی در پایان گفت: سرود، فیلم، نمایش، قلم و ترنج مجموعه رواق‌های شبستان هنر و کارآفرینی و فناوری نیز مجموع رواق‌های شبستان نوآوری را تشکیل می‌دهند.

 

 

کد خبر 1040230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha