پوستر هنرمند مازندرانی در گروه برگزیدگان هنرواره «به سوی خدا» قرار گرفت

یمینی گفت:اثر گرافیکی «مریم فضل الله نژاد» به بخش نمایشگاهی نخستین هنرواره منطقه‌ای طراحی پوستر نماز با عنوان «به سوی خدا» به میزبانی حوزه هنری استان اردبیل راه یافت.

«یاسر یمینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه نخستین هنرواره طراحی پوستر نماز با عنوان «به سوی خدا» با مشارکت ستاد اقامه نماز استان اردبیل، حوزه هنری استان اردبیل، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور و دیگر ارگان‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل سال گذشته به صورت مجازی برگزارشد، گفت: هیات داوران هنرواره «به سوی خدا» پوسترهای 18 هنرمند سراسر کشور را شایسته حضور در بخش نمایشگاهی این رویداد فرهنگی هنری اعلام کردند که اثر «مریم فضل الله نژاد» هنرمند مازندرانی نیز در این فهرست مشاهده می شود.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران افزود:پس از یک مرحله بازبینی مقدماتی آثار رسیده به دبیرخانه، داوری نهایی با حضور «علی وزیریان»، «حجت مجرد» و «حسین آزاد» اعضای هیات داوری در سالن جلسات حوزه هنری استان اردبیل به صورت اینترنتی برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: «مریم فضل الله نژاد» از هنرمندان رشته نقاشی و تصویرسازی و از اعضای فعال گروه تصویرگران حوزه هنری مازندران است که تا کنون در رویدادهای هنری استان و کشور حضور موفق داشته است.

 

یمینی یادآورشد: 233  پوستر از 90 هنرمند به دبیرخانه نخستین هنرواره طراحی پوستر نماز با عنوان «به سوی خدا» از سراسر کشور ارسال شده بود که این آثار از نظر محتوایی، اصالت اثر، نزدیک بودن به موضوع فراخوان، خلاقیت و ایده پردازی، کیفیت فنی و نگرش هنرمندان به موضوع فراخوان مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار گرفت و در نهایت 30 اثر از 18 هنرمند برای نمایشگاه هنرواره انتخاب شدند.

 

وی بیان کرد: آیین اختتامیه و اعلام نفرات برگزیده این هنرواره به اذعان حوزه هنری استان اردبیل سال 1400 با توجه به وضعیت سلامت عمومی از جهت برگزاری حضوری و یا مجازی به هنرمندان منتخب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 1040241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha