فروپاشی نظام داخلی آمریکا مهم‌ترین تحول در سال ۹۹ به شمار می‌رود

اکبری درباره مهمترین تحول در سال ۹۹ گفت: : فروپاشی نظام داخلی آمریکا به عنوان نظام سلطه که متکی بر قدرت است مهم‌ترین تحول در سال ۹۹ به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حسین اکبری، کارشناس مسائل غرب آسیا در برنامه تیتر امشب درباره تحولات غرب آسیا در سال ۹۹ و چشم‌انداز پیش رو گفت: فروپاشی نظام داخلی آمریکا به عنوان نظام سلطه که متکی بر قدرت است مهم‌ترین تحول در سال ۹۹ به شمار می‌رود. قطعا شرایط و حوادثی که در آمریکا روی داد به شدت سیاست  آمریکا را در منطقه تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه اگر چه سیاست آمریکا تغییر نمی‌کند و قطعا در همان مسیر حرکت خواهند کرد، گفت: برای بازسازی مجدد بایدن در سال آینده باید هزینه‌های بسیاری را پرداخت کند تا بتواند خرابکاری‌های ترامپ را بازسازی کند.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه مهم‌ترین اتفاق به اعتقاد بنده این است که بایدن باید مشکل یمن را حل کند، کار نیمه تمام طالبان با افغانستان را به یک‌جایی برساند، افزود: در بحث برجام سوال جدی برای آمریکا این است که از کجا شروع کنیم و یا خرابکاری‌هایی که در لبنان، عراق و سوریه انجام دادند.

 

کد خبر 1040295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha