پویش مجازی سفیر مهدوی ویژه طلاب و مبلغان در البرز برگزار می شود

مرادی با اشاره به اهمیت برپایی برنامه های مناسبتی نیمه شعبان گفت: پویش مجازی سفیر مهدوی ویژه طلاب و مبلغان در البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه  برنامه ستاد اقامه استان البرز به مناسبت نیمه شعبان گفت: توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی از جمله اقدامات و برنامه هایی است که به مناسبت نیمه شعبان انجام شد. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: برپایی پویش مجازی سفیر مهدوی ویژه طلاب و مبلغان با هدف معرفی سبک زندگی منتظرانه، ادله اثبات وجود حضرت مهدی(عج)، هالیوود و موعودگرایی از جمله برنامه های مناسبتی ایام شعبانیه است. 

 

 

حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: تبیین فرهنگ انتظار از جمله مسائل قابل توجهی است که همواره به آن توجه ویژه ای می شود به همین منظور نقش کارشناسان و سخنرانان دینی در آن بسیار اهمیت دارد. 

 

سرپرست امور مساجد استان البرز عنوان کرد: به منظور تحقق هرچه بهتر برنامه های نیمه شعبان ویژه برنامه های فرهنگ با محوریت انتظار با اهتمام دستگاه های مرتبط به ویژه بنیاد مهدویت در البرز و کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود. 

 

 

کد خبر 1040304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha