مثلث آسان سازی، روان سازی و چابک سازی باید در کنار تولید قرار بگیرد

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به موانع سر راه تولید گفت: مثلث آسان سازی، روان سازی و چابک سازی باید در کنار تولید قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان با اشاره به اینکه " تولید" آنگونه که باید در کشور محقق نشد؛ افزود: مثلثی که در کنار مسیر تولید باید باشد " آسان سازی، روان سازی و چابک سازی" است.

 

 


نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس گفت: شعار سال ۱۴۰۰ تولید،؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است که سال قبل نیز شعار همین بود(رونق تولید) اما محقق نشد و مقام معظم رهبری خوش بینانه صحبت کردند و گفتند در حدقبول بود اما در حد انتظار نبود.

 

 


وی با اشاره به موانع زیاد در راه تولید به استعلامات و مجوزهای مختلف در ادارات اشاره کرد که وقت زیادی برای هر کدام صرف می شود.

 

 


جلالی در همین باره اظهار کرد: اکثر مجوزها حدود سه ماه اعتبار دارد و این، مدت زمان کمی است که بتوان تولید را شروع کرد.

 

 

 

وی تاکید کرد: باید اصلاح را از خودمان و ادارات و قوانین مجلس  شروع کنیم و ساختار و قوانین ادارات که مکمل یکدیگر هستند باید تغییر کند که متاسفانه بیشتر قوانین ادارات برای قبل از انقلاب است.

 

 

 


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس خاطرنشان کرد: برخی قوانین باید پایه گزاری شوند و برخی باید حذف و دسته دیگری باید اصلاح شوند.

کد خبر 1040305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha