جوانان ارزشمندترین سرمایه هر کشور هستند

حسنوند با بیان اینکه جوانان به عنوان موتور محرک جامعه، ارزشمندترین سرمایه هر کشور هستند گفت: بخش اعظم بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع جوانان و نقش آنها در توسعه و پیشرفت کشور توجه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» طی پیامی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: در آموزه‌های دینی و سیره پیامبر اسلام (ص) همواره یکی از گروه‌های هدف در زمینه مشورت و تصمیم‌گیری، جوانان بوده‌اند و در جمهوری اسلامی ایران نیز در سایه زعامت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، جوانان توانسته‌اند در سخت‌ترین صحنه‌های تاریخ معاصر، ایران اسلامی را از گردنه‌های سخت عبور دهند و آن را در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، پزشکی، ورزشی، علمی و سیاسی به الگو و مدلی در سطح بین‌المللی تبدیل کنند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانان به عنوان موتور محرک جامعه، ارزشمندترین سرمایه هر کشور هستند افزود: این سرمایه‌های بزرگ در برهه‌های مختلف با تکیه بر دانش، تخصص، تعهد، بصیرت و اخلاص قدم‌های بزرگی را در هموار کردن مسیر توسعه کشور برداشته‌اند که برخی از این قدم‌ها افتخارات بزرگی را برای ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی رقم زده است.

 

وی اذعان کرد: حضور پرشور جوانان در سایه رهبری امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی، رشادت جوانان مومن و انقلابی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نقش آفرینی آنها در عرصه‌های مختلف برای پیشرفت و بالندگی کشور از نمونه‌های بارز حضور جوانان در صحنه‌های مختلف برای دفاع از انقلاب و ایران است که نشان از اهمیت این گروه در سرنوشت کشور و انقلاب دارد.

 

حسنوند تصریح کرد: امروز در ایران اسلامی جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف ضرورتی انکارناپذیر برای توسعه و پیشرفت کشور قلمداد می‌شود و این ضرورت همواره مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری بوده و بخش اعظم بیانیه گام دوم انقلاب هم به موضوع جوانان و نقش آنها در توسعه و پیشرفت کشور توجه دارد.

 

وی عنوان کرد: دوره جوانی، دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران‌بها است که اگر در مسیر درست هدایت شود می‌تواند ثروت بی‌بدیلی را در جامعه خلق کند و سعادت جامعه خود را رقم بزند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امید است در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده بتوانیم با بهره‌گیری از نیروی جوانی، توان و تخصص جوانان و با همت مدیران و مسئولان خدوم، گام‌های موثری را در مسیر تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه و پایدار در شهرستان اندیمشک برداریم.

 

کد خبر 1040340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha