۱۴ عنوان پروژه عمرانی در سفیدشهر به بهره برداری رسید

رئیس شورای اسلامی سفیدشهر از بهره برداری ۱۴ عنوان پروژه عمرانی با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار همزمان با اعیاد شعبانیه و نوروز ۱۴۰۰ در این شهر خبر داد.

محمدجواد حجتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با اعیاد پربرکت شعبانیه و نوروز ۱۴۰۰، طی آیینی به صورت همزمان ، ۱۴ عنوان پروژه شورای اسلامی و شهرداری سفیدشهر در سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

رئیس شورای اسلامی سفیدشهر افزود: اجرای فاز نخست مجموعه فرهنگی باغ بانوان سفیدشهر شامل زیرسازی و نصب دیواره های بتنی این مجموعه به ارزش ۴ میلیارد ریال، اجرای استخر ذخیره آب در پارک شهدا به منظور افزایش بهره وری آب با یک میلیارد ریال اعتبار، دفع و هدایت آب های سطحی  و کانیو گذاری معابر و حفر ۳۰ حلقه چاه جذبی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از جمله پروژه های بهره برداری شده در سفیدشهر است.

حجتی افزود: تملک و آزادسازی میدان دروازه سفیدشهر به عنوان یکی از نقاط مهم مرکزی شهر با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، بهسازی و نوسازی خیابان راه آهن با اعتبار یک میلیارد ریال، بهسازی، نوسای و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و روشنایی میدان شهید مصطفی خمینی با اعتبار ۲ میلیارد ریال، احداث میدان حضرت علی اکبر (ع) و نوسازی خیابان شهید مطهری با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار و احداث بلوار باهنر با ۴ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه هایی است که در آغازین روزهای سال جدید به بهره برداری رسید.

 

به گفته وی، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ،  زیرسازی، کانیو گذاری و آسفالت خیابان شهید مداح با یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت خیابان ایمان با یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال، بهسازی بلوار ملامحمد نصرآبادی بلوار ورودی شهر به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اجرای فاز نخست خیابان زیارت بی بی  سکینه خاتون شامل آزادسازی، زیرسازی و کف فرش سواره رو و اجرای سیستم روشنایی با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده در سفیدشهر است.

 

رئیس شورای اسلامی سفیدشهر افزود: بخش دیگری از پروژه های شهرداری و شورای اسلامی سفیدشهر به مرمت و احیای بافت تاریخی شهر اختصاص داشت که مرمت آب انبار تاریخی و ساختمان چهارطاقی به عنوان ورودی شهر زیرزمینی و مهرکده باستانی سفیدشهر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال از این محل صورت گرفت.

حجتی تصریح کرد: احداث بلوار امام علی(ع) حدفاصل روستای محمدآباد تا سفیدشهر از جمله پروژه های مشارکتی شورا و شهرداری سفیدشهر، شورای و دهیاری محمدآباد و اداره راهداری شهرستان آران و بیدگل در سال ۹۹ بود که با حمایت نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

 

رئیس شورای اسلامی سفیدشهر،اعتبار این پروژه را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: آزادسازی اراضی از سوی کشاورزان مزرعه محمدآباد انجام شد و جدول گذاری و زیرسازی آن به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از سوی شهرداری سفیدشهر انجام و آسفالت این بلوار و روشنایی آن توسط اداره کل راهداری انجام شد و این پروژه پس از 2 سال به بهره برداری رسید.

 

محمد جواد حجتی در ادامه بیان داشت: مجموع اعتبار مصوب  شورای اسلامی سفیدشهر در سال ۹۹ مبلغ ۵۵ میلیارد ریال اعتبار بود که ۳۵ میلیارد ریال از این اعتبار در حوزه عمرانی و ۲۵ میلیارد ریال برای هزینه ای جاری در نظر گرفته شد که در اقدامی جهادی در شورا و شهرداری ۳۵ میلیارد ریال متمم بودجه اختصاص یافت و این مبلغ در مجموع به ۸۵ میلیارد ریال افزایش یافت.

 

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است./

 

کد خبر 1040363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha