کنترل و کاهش مبتلایان به کرونا نیازمند مشارکت عمومی و همکاری مردم است

استاندار ایلام گفت: با توجه به روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در استان به خصوص جنوب استان برای کنترل و کاهش تعداد مبتلایان نیازمند مشارکت عمومی و همکاری گسترده مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محمد نوذری» در پی روند افزایشی شیوع کرونا در جنوب استان در سفر به شهرستان دهلران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به آمار و گزارش ها، روند صعودی کرونا در استان به ویژه شهرستان های جنوبی وجود دارد و  تمام تلاش خود را برای قطع زنجیره کرونا به کار گرفته ایم و کنترل این روند تنها با همکاری و همراهی مردم محقق می شود.

 

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته در پی افزایش روند شیوع ویروس کرونا در استان به ویژه در مناطق جنوبی استان به واسطه هم مرز بودن با مناطق بحران زده چون عراق و خوزستان تمهیدات ویژه ای را برای مهار کرونا آغاز کرده‌ایم که امیدوارم با همراهی و همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی منتج به نتیجه شود.

 

استاندار ایلام گفت: با اعلام اولین هشدارها همه عوامل و دست اندرکاران ستاد کرونا در استان به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند و بلافاصله ۵ نشست فوق العاده در شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، آبدانان و دهلران برگزار و تمهیدات لازم برای مهار کرونا در نظر گرفته شد.

 

نوذری در ادامه به بازدیدهای مسئولان استان از مناطق مستعد افزایش کرونا خبر داد و گفت: در این راستا معاون امور عمرانی به شهرستان های دره شهر و آبدانان، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی به شهرستان‌های چرداول و سیروان و معاون هماهنگی امور اقتصادی نیز به شهرستان ایوان سفر کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کرونا این مناطق قرار گرفتند.

 

وی تصریح کرد: امروز نیز با توجه به حاد شدن وضعیت کرونا در دهلران به این شهرستان سفر کرده‌ایم تا از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفته و تصمیمات لازم برای مهار فوری کرونا اتخاذ کنیم.

 

استاندار ایلام از همه مردم استان درخواست کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا، سفر نرفتن، فاصله گذاری اجتماعی، چادر نزدن، عدم حضور در اجتماعات، عدم برگزاری گردهمایی ها و عدم حضور در مراسمات شادی و عزا با تجمعات بالا به سلامتی خود و خانواده کمک کرده و نقش تعیین کننده خود در مهار و کنترل بیماری کرونا در این مقطع حساس ایفا کنند.

 

کد خبر 1040414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha